[Info] Verbeteringen T-Mobile TV én introductie Dagpassen april

  • 19 April 2021
  • 53 reacties
  • 2389 Bekeken
[Info] Verbeteringen T-Mobile TV én introductie Dagpassen april

Toon eerste reactie

53 reacties

Reputatie 2

Hi all, vanaf vandaag (20-04-2021) staan er weer wat verbeteringen én een nieuwe functie online voor T-Mobile TV. Wil jij weten of jij de nieuwste software update al binnen hebt? Check dan gelijk in de instellingen op de TV Box of de TV-menu versie eindigt op: 7376! 

 

Het is weer gelukt. een update die weer meer verslechterd dan verbeterd
ik had een paar programmas opgenomen tv kastje met hd  en ja hoor update niet meer bij de opnames kunnen komen.. nog steeds niets geleerd van de vorige update? ik kan nog steeds niet via chrome tv anyware kijken dat is nu al +8 maanden. en nu dit weer
Ga toch eens testen!!
2 de interfase is Aleen

maar trager geworden

 

Reputatie 7
Badge +1

Naar mijn bescheiden mening speelt er in de kwestie van de vele problemen welke T-Mobile heeft met het tv platform ook andere zaken een rol, toen T-Mobile enkele jaren geleden Vodafone thuis overnam had T-M totaal geen enkele ervaring met tv en vast internet.

In de eerste fase bleef alles zoals het was alleen gaf het kastje het T-M logo aan, dat was het feitelijk was het simpelweg het meest primaire vorm van tv kijken, een tuner om zenders te wisselen of opnemen op een harde schijf dat was het, maar werkte perfect en ook heel belangrijk perfecte streams.

Later kwamen er op het bestaande platform enkele uitbreidingen welke in een later stadium gevolgd zijn door het nieuwe platform, en juist daar heeft T-Mobile zich er op verkeken dat er heel veel bij komt kijken om zoiets uit te rollen, elke minimale bug in de software heeft weer gevolgen en zo volgt zich dat op.

Zelfs de grote partijen als KPN en Ziggo hebben de grootste moeite om hun tv platform goed in de lucht te houden

Reputatie 7
Badge +4

Hey @paulklaverstijn,

Wat leuk om te horen dat ons nieuwe platform zo goed bevalt! De beste resolutie is redelijk afhankelijk van het type beeldscherm wat je hebt. Op glasvezel zenden wij veel uit in 1080p. Vanwege de beperktere bandbreedte zenden wij op de oude telefoonkabel meer uit in 1080i.

Als je de resolutie vervolgens alsnog op 'p' zet, zorgt dit er eigenlijk voor dat het beeldscherm onze uitzendingen om moet zetten. Het ene beeldscherm gaat dit wat makkelijker af dan het andere beeldscherm, en daarom kan ik je vooral adviseren om zowel interlaced als  progressive goed uit te testen. Veel kijkplezier nog gewenst. 😁

Hi @escho,

Sorry voor de aanhoudende problemen die je ervaart! Wanneer heb je voor het laatst geprobeerd om te streamen via de Chromecast? Weet je toevallig of je dit probleem ook met andere Chromecasts en mobieltjes ervaart?

Reageer