Sticky

[Info] Zender van de Maand

  • 26 April 2019
  • 51 reacties
  • 11948 Bekeken
[Info] Zender van de Maand
Reputatie 7
Badge +16

Maak nu iedere maand gratis kennis met een informatieve, spannende of muzikale TV-zender op de TV Box! Odido introduceert Zender van de maand.


De Zender van de maand verschijnt op de eerste dag van de maand automatisch op kanaal 18. Deze is dan gratis te zien tot het einde van die maand. Wil je de zender langer kijken? Bekijk dan onze thema- en premiumpakketten en bestel jouw nieuwe favoriete zender via Mijn Odido! Deze pakketten kun je ook gemakkelijk maandelijks aanpassen.
 

April: Inplus

Inplus is in april de zender van de maand. Deze spectaculaire zender heeft een brede selectie van programma’s met onder andere extreme sporten, avonturenprogramma’s en lifestyleseries. Maak nu kennis met deze spannende programma’s op kanaal 18.

 

 Deze Zenders van de maand kon je eerder bekijken in 2024:

Maart 2024 - Crime+investigation (vanaf 1 april 2024 te zien op kanaal 90 in het Infotainment plus pakket)
Februari 2024 - National Geographic Wild (vanaf 1 maart 2024 te zien op kanaal 77 in het Infotainment plus pakket)

Januari 2024 - OUT TV (vanaf 1 februari 2024 te zien op kanaal 297 in het Entertainment plus pakket)

 

 

Welke zender wil jij graag zien als Zender van de maand? Laat mij jouw suggestie weten in dit topic! Vragen over deze actie zijn natuurlijk ook meer dan welkom, ik hoor ze graag. :)


51 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @burekap, het kan inderdaad voorkomen dat een zender herhaald wordt. Hier heb ik ook geen invloed op jammer genoeg. 

Reageer