Beantwoord

instelling alle zenders wordt niet vastgehouden

  • 5 November 2023
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 1

Sedert de storing van afgelopen week houden mijn tv boxen de instelling “alle zenders” niet meer vast. Standaard valt de instelling telkens terug naar “Favorieten”, en komt iedere keer bij een zenderwisseling de mededeling dat de zender niet in favorieten staat, heel irritant. Ik heb vele malen geprobeerd de instelling goed te zetten, vaak werkt het niet, soms even wel, maar dan alleen totdat de tv gids wordt afgesloten. Daarna staat de instelling weer terug op “Favorieten” (die ineens kennelijk als standaardinstelling wordt gezien). Ik heb meermaals de tv boxen herstart, maar dat geeft geen oplossing.

Ik heb als workaround zoveel mogelijk zenders nu maar in de favorietenlijst gezet, maar kennelijk zit er ergens iets fout. Wat kan ik hier aan doen?

icon

Beste antwoord door TMTV 5 November 2023, 19:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @P.C. Kettenis,

Deze heb ik nog niet eerder gehoord. Wat je zou kunnen proberen is om via de app de favorieten uit te zetten. Als je naar Account gaat en bovenaan op je klantnummer drukt, kun je bij ‘Activeer favoriete zenders’ het schuifje uitzetten. Start nu te TV-box opnieuw op. Blijft de instelling nu wel bewaard?

Reputatie 1

Het lijkt er op, dat het probleem idd in de app zat. Ik heb het in de app nooit aangezet, kennelijk een standaard instelling?

Reageer