Beantwoord

interactieve tv box met opnamefuntie.

  • 2 September 2023
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Ben nu enkele maanden overgezet naar het nieuwe tv platform, met opnemen in de cloud.

Heb echter ook nog een oude tv box staan met hd, maar daarvan is opnemen uitgeschakeld sinds ik in de cloud opneem.

Echter niet super tevreden over dat hele cloud gebeuren, niet alle zenders kunnen worden opgenomen in de cloud, wat gezien carnavalsoptochten en bloemencorso niet wenselijk is.

Het nieuwe tv platform is overigens in mijn ogen duidelijk minder van kwaliteit en stabiliteit dan kijken via de tv box.

Ik zou dus opnemen in de cloud graag weer willen stoppen en weer lokaal willen opnemen.

De vraag is of er nog steeds tv boxen zijn bij T mobile MET opnamefunctie, maar buiten de cloud dus met harddisk.

Nergens kan ik daar over iets vinden, maar er zullen hier vast wel deskundigen zijn die hierop een correct antwoord hebben.

icon

Beste antwoord door eric 2 September 2023, 18:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Redikim 

Je kunt daar niets over vinden omdat het niet meer wordt aangeboden. Er is een migratie pad van HDD naar cloud, maar helaas niet andersom.

Hoi @Redikim 

Je kunt daar niets over vinden omdat het niet meer wordt aangeboden. Er is een migratie pad van HDD naar cloud, maar helaas niet andersom.ik

Ik hoop toch echt dat er dan 100% dekking qua zenders komt die in de cloud kunnen worden opgenomen, en dat de kwaliteit drastisch verbeterd, want zoals het nu is MET glasvezel aansluiting vind ik het toch minder gebruiksvriendelijk en van mindere kwaliteit en stabiliteit dan met mijn oude entone tv box.

Ze hadden het er bij het aansluiten van glasvezel en "aansmeren"van de cloud wel eens mogen vermelden dat de harddisk boxen zouden verdwijnen, dan had ik waarschijnlijk de cloud niet eens genomen en de box laten staan zoals het was.

Vernieuwing is niet altijd vooruitgang.

Reageer