Beantwoord

IPTV blokkade op T54 Zyxel



Toon eerste reactie

32 reacties

Zou ik ook een graag een fix mogen want bij mij doet het ook niet.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Frosti, over wat voor IPTV gaat het? Ik zie namelijk dat je geen TV Abonnement bij ons hebt. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Frosti 

Als het eerder wel goed werkte dan is het mogelijk een ander probleem. Het tv kastje heb je nu aangesloten op de extender? Werkt hij wel als je hem aansluit op de router?

Hallo @Frosti 

Als het eerder wel goed werkte dan is het mogelijk een ander probleem. Het tv kastje heb je nu aangesloten op de extender? Werkt hij wel als je hem aansluit op de router?

Ik heb geen kastje, maar een app op mijn smart TV.
Maar dezelfde app op mijn smartphone werkt sindsdien ook niet meer.
De app op de smart TV werkt wel als ik het afspeel via mijn hotspot.

Er is niets aangesloten op de extender, zover ik weet.
Althans niet bekabeld, maar volgens mij vangt mijn TV WiFi ook niet het signaal van de extender op, maar van de modem zelf.
De modem (router) staat op een kleine 2 meter afstand van de TV namelijk.

Ik probeer via mijn Smart TV gebruik te maken van IPTV. Ik heb een router Zyxel T54, maar deze blokkeert IPTV volgens mij. Ik heb de TV verbonden met het WiFi netwerk van de router, daarna heb ik nog een Deco M5, maar omdat ik weet dat die dit standaard ook niet toestaat, heb ik bewust voor de Zyxel gekozen om te verbinden. Ik heb al een en ander gelezen op het forum, waardoor ik weet dat hij ingesteld moet zijn op WPA2 en 5 Ghz. De 802.11 modus op a/n/ac dus zonder ax. IPv6 staat uit. Dat staat ook allemaal goed, maar niets werkt. Ik heb mijn tv om te testen verbonden met mijn mobiele hotspot en dan kan ik wel gewoon IPTV kijken. Ik las dat er ergens een keer een fix is geweest voor deze routers, maar ik heb hem al zolang dat ik me afvraag of dat misschien een oplossing zou kunnen bieden? 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @vleeuwen.familie 

Als dit om IPTV van een derde gaat dan kan je het beste contact opnemen met de aanbieder daarvan. Omdat het wel werkt via een hotspot lijkt het erop dat je IP adres wordt geblokkeerd.

@Tommie , Hi.

Dat klopt, ik heb geen abonnement bij jullie. Ik stream alleen via een box.

Ik heb alleen een internet abonnement.

 

Vanmiddag kreeg ik weer signaal door en  zojuist, tijdens het kijken naar voetbal is het streamen weer gestopt.

 

Dit gebeurt alleen als ik internetverbinding heb via jullie modem.

Als ik een verbinding tot stand breng via mijn hotspot dan gaat het prima.

Reageer