Beantwoord

Jullie ervaringen met de TV Box afstandbediening(en)

  • 1 November 2017
  • 32 reacties
  • 3318 Bekeken


Toon eerste reactie

32 reacties

Reputatie 3
1) Welke TV Box(en) heb je op dit moment thuis?
Beide met hdd en zonder hdd
2) Hoe bevalt de huidige TV Box afstandsbediening?
Redelijk, reageert soms traag. na de update van gisteren lijkt dit enigszins verbeterd.
Vodafone stickers op apparaten en ontvangers T-Mobile software erop :S
3) Gebruik je naast de TV Box afstandsbediening ook nog andere afstandsbedieningen?
Ja TV voor switchen naar ander HDMI kanaal
4) Als je drie dingen direct zou mogen toevoegen of veranderen aan je huidige TV Box afstandsbediening, welke zouden dat zijn?
Ben er inmiddels al goed aan gewend, echter is er met de gehele TV ervaring nog een grote sprong te maken. KPN en de dochters hebben qua gebruikerservaring een veel betere configuratie. Reactie van afstandsbediening op decoder, veel meer functionaliteiten op de ontvangers en niet meer de zo jaren 80 HDD in het apparaat.
5) Wat zijn de drie functies van je huidige TV Box afstandsbediening waar je niet zonder kan?
Eenvoudig switchten tussen radio en tv
Snel naar uitzending gemist en of opnames afspelen
Switchen tussen verschillende hdmi output kanalen op de tv.
Reputatie 1
zit aan de tv box, maar de tv afstandsbediening werkt nog op de tv,Dus hard zacht werkt beter met de tv bed. Ik heb de tv bed. toch nodig voor diverse dingen,bv input van tv, hoofdtelefoon, diverse menu instellingen van de tv, die niet met de tvbox bed. te regelen zijn.
Ik ben blij dat beide afst.bed. te gebruiken zijn.
Reputatie 7
Badge +4
Hallo Jduy,

Heb je de afstandsbediening gekoppeld aan je tv of zit deze nog aan de amulet ?
Reputatie 1
1) Amulet
2) Redelijk tot goed.
3) Tv afst.bed. om geluid beter te regelen. De tv box bediening laat geluid niet goed regelen.
Te grote sprongen tussen zach, wat harder enz.
4) Meer tijd ruimte tussen het indrukken van de knop.
Druk je bv 1 in moet je vlug loslaten want anders krijg je 11 of 111.
Als je fe langzaam drukt gaat het ook verkeerd.
Een radioknop xou inderdaad fijn zijn.
5) De mute knop, ok, menu.
5)
Reputatie 4
1) Entone Amulet met opname functie en de Entone zonder opname.
2) Soms traag, dan kan ik 20x op de knop drukken en dan verschijnt er pas iets. Vooral als het apparaat net opgestart of lang (1-2 uur) niet gebruikt is, is het niet vooruit te branden.
3) Ja, die van de TV voor smart-diensten zoals TuneIn, Spotify, internetbrowser etc. en de soundbar-afstandbediening.
4) Een radio/tv button, infrarood weg en vervangen door wireless signalen. Daarbij mag de indeling ook wel aangepakt worden. In het eerste oogopzicht is het niet duidelijk om bij alle functies te komen. Zoals het vooruit- en terugspoelen. Je zou verwachten dat in het midden de play/pauze knop zit, links en rechts daarvan vooruit- en terugspoelen, maar dat zit juist ergens anders.
Mijn opa en oma hebben ook T-Mobile Thuis en die weten echt niet hoe ze bijvoorbeeld in het menu een aflevering opnieuw moeten starten of de radio even opzetten. Dat zijn al teveel handelingen voor een simpel stukje functionaliteit.
5) Opname, gids en menu.
Reputatie 7
Badge +4
De Afstands bediening, is met de huidige STB's goed te bedienen.
Het enige is denk ik een radio knop.

Wat wel ontbreekt in de handleiding is hoe je de source knop kan instellen zodat je kan schakelen tussen de HDMI kanalen op de tv.
1) De Entone Amulet.
2) Prima.
3) Die van de TV wordt sporadisch gebruikt voor de TV-instellingen e.d., verder niet.
4) Een radioknop zou leuk zijn.
5) De pauze-knop, record en menu. (En als bonus: het zwarte kleurtje. 😉 )

Reageer