kan ik mijn tv box omruilen voor de nieuwe mediabox

  • 15 February 2024
  • 3 reacties
  • 64 Bekeken

He,

 

ik heb dit al via de chat geprobeerd en via de telefoon sta ik mega lang in de wacht dus nu probeer ik het zo.

Ik wil graag de oude TV box omruilen voor de nieuwe media box.

 

Hoe kunnen we dit in gaan starten

Cal van Odido 3 maanden geleden

Hoi @Rogiermeijne, dat regel ik graag voor je, slim dat je hier een topic voor aanmaakt! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik heb een verzoek voor je aangemaakt om snel een Mediabox te bezorgen. Ook zal ik de oude TV Box uit je abonnement halen. Hierover ontvang je snel van mij een automatische e-mail ter bevestiging.

Je ziet de nieuwe Mediabox snel verschijnen, ik weet zeker dat je van de Mediabox zal genieten! 😄

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Rogiermeijne, dat regel ik graag voor je, slim dat je hier een topic voor aanmaakt! Ik ben meteen in je dossier gedoken en ik heb een verzoek voor je aangemaakt om snel een Mediabox te bezorgen. Ook zal ik de oude TV Box uit je abonnement halen. Hierover ontvang je snel van mij een automatische e-mail ter bevestiging.

Je ziet de nieuwe Mediabox snel verschijnen, ik weet zeker dat je van de Mediabox zal genieten! 😄

Hallo.

Ik heb nog een oude mediabox  die het het geluid niet meer door geeft aan tv of soundbar van alles al geproberrd .

Ik zou graag ook zo'n niewe mediabox willen..

Met vruendelijke groet .

Richard Basten

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Basten, daar help ik je graag mee, ik stuur je graag een nieuwe Mediabox toe! Je hebt hiervoor ook al een eigen topic geopend, namelijk: Nieuwe Mediabox. Graag wil ik je vragen om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat we je effectief kunnen helpen.

Inmiddels heb ik je vraag daar al beantwoord, wij gaan hier snel mee aan de slag voor je! 😄

Reageer