Beantwoord

Kan je ook opnemen met T-mobile thuis?

  • 10 February 2020
  • 38 reacties
  • 4748 Bekeken


Toon eerste reactie

38 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Naar mijn idee  zit het probleem met die “testers” in het volgende; bij een dergelijke test word er via een soort van random systeem een bepaald aantal testers uitgenodigd laten we zeggen voor het gemak 100 van die 100 zijn er misschien 5 welke ter zake kundig zijn (ict’er) van de rest zijn er een paar die nog wel in staat zijn om de de box aan te sluiten.

Maar van de 100 zijn er zeker 85 die zelfs nog niet in staat zijn de meest primaire aansluitingen te verrichten zoals aansluiten van tv box op de router van provider of tv te activeren enz. als de providers beter hun forums zouden na plozen zie je daar altijd wel een aantal deskundige klanten bij staan.

Reputatie 3

Q1 loopt bijna ten einde maar door de huidige situatie zal de introductie m.i. uitgesteld worden, ook met de problemen welke ontstonden met het updaten van tv boxen onlangs wat bij T-Mobile veel hoofdbrekens heeft gekost.

Een provider zal terecht alles op alles zetten om een blamage te voorkomen al is het alleen maar om een slechte naam te voorkomen, laten ze eerst maar alles goed uit testen zelf heb ik niet zo veel vertrouwen in de groep welke nu testen, lees nergens namen van in mijn ogen bekende en deskundige forum leden.

Inmiddels zitten we alweer pakweg een maand in Q2 en nog steeds niets gehoord van opnemen in de cloud. Volgens mij is T-Mobile nu al zowat een jaar bezig om dit te realiseren, lang genoeg om het woord "blamage" te kunnen toepassen. Heb mezelf als ervaren ict'er en t-map tester een aantal maanden geleden als vrijwilliger aangeboden, maar daar niets meer van gehoord. Mijn huidige contract bij T-Mobile loopt nog tot augustus 2020, mocht 't vóór die tijd niet lukken om het cloud gebeuren aan de praat te krijgen ga ik overstappen naar een partij bij wie dit wél goed geregeld is. Nummerweergave was ook al zo'n hoofdpijn dossier.🤭

 

Reputatie 7
Badge +1

Q1 loopt bijna ten einde maar door de huidige situatie zal de introductie m.i. uitgesteld worden, ook met de problemen welke ontstonden met het updaten van tv boxen onlangs wat bij T-Mobile veel hoofdbrekens heeft gekost.

Een provider zal terecht alles op alles zetten om een blamage te voorkomen al is het alleen maar om een slechte naam te voorkomen, laten ze eerst maar alles goed uit testen zelf heb ik niet zo veel vertrouwen in de groep welke nu testen, lees nergens namen van in mijn ogen bekende en deskundige forum leden.

Reputatie 3

Is er nu -een maand later- al meer bekend over opnemen?

Opnemen is in ons huishouden redelijk essentieel…

Ik zou het niet willen missen, maar ik zoek voor thuisinternet en 2 mobiele abbo's een nieuwe provider.

Is T-Mobile iets?

Het nieuwe platform is uitgesteld, niemand weet wanneer het komt. 

Is er nu -een maand later- al meer bekend over opnemen?

Opnemen is in ons huishouden redelijk essentieel…

Ik zou het niet willen missen, maar ik zoek voor thuisinternet en 2 mobiele abbo's een nieuwe provider.

Is T-Mobile iets?

Reputatie 7
Badge +16

@mexflex Tof dat je het blijft volgen! Succes met de keuze en als we in de tussentijd iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar. :smiley: 

Reputatie 3

Hey @mexflex,

Stefan heeft helemaal gelijk, je hoeft je TV Box dan niet om te ruilen voor de opnamefunctie. Binnenkort lees je veel meer over het nieuwe TV-platform. :wink:

Dank je wel. ik blijf het scherp volgen en wacht nog even met mijn bestelling totdat er meer duidelijk is hierover. 

Reputatie 7

Hey @mexflex,

Stefan heeft helemaal gelijk, je hoeft je TV Box dan niet om te ruilen voor de opnamefunctie. Binnenkort lees je veel meer over het nieuwe TV-platform. :wink:

Reputatie 6
Badge

Dat klopt. Je kunt dan opnemen met elke tv box. Het kost waarschijnlijk wel €5 p/m extra. Als je een box met HDD hebt kun je die gewoon blijven gebruiken alleen wordt de HDD niet meer gebruikt. 

Reputatie 3

Aanvullend op @stefan.1997; De verwachting is dat het nieuwe TV platform medio Q1 live zal gaan. Dit is geen garantie. Momenteel wordt het platform al getest door een beperkte groep klanten. 

Meestal lukt het om een box met opname aan te vragen. Moderators op dit forum kunnen je hierbij helpen. De aanvraag kan pas als de dienst is aangesloten. Als de box er is, dan heb je die binnen enkele dagen alsnog in huis.



Als dat nieuwe platform live gaat dan kan je dus met de TV box welke je dan in je bezit hebt gaan opnemen in de cloud? Is dat dan ook zo als je decoder met harddisk hebt of moet je die dan weer omruilen?

Reputatie 3

@mexflex Welkom op het forum,

Het is op dit moment niet mogelijk om een Tv box met opnamen functie te bestellen als nieuwe klant. Dit omdat T-Mobile bezig is met het ontwikkelen van een nieuw Tv platform. Met dit Nieuwe platform komt de mogelijkheid om op te nemen in de cloud beschikbaar. Hierdoor kun je op elke box opnemen. 
 

T-Mobile heeft nog maar een beperkt aantal boxen met Harddiskrecorders beschikbaar en er komen geen nieuwe bij. Ook het nieuwe platform laat lang op zich wachten. Je kunt na het aanvragen en aansluiten mogelijk om een box met opnamen functie vragen als deze nog beschikbaar zijn. 
 

Het is dus even behoorlijk behelpen voor nieuwe klanten die graag willen kunnen opnemen. 

 

Serieus?? Das toch wel erg slecht dan en echt een reden voor mij om nog even niet over te stappen op T-mobile totdat dit nieuwe platform dan vrijgegeven is.

Reputatie 7
Badge +4

Aanvullend op @stefan.1997; De verwachting is dat het nieuwe TV platform medio Q1 live zal gaan. Dit is geen garantie. Momenteel wordt het platform al getest door een beperkte groep klanten. 

Meestal lukt het om een box met opname aan te vragen. Moderators op dit forum kunnen je hierbij helpen. De aanvraag kan pas als de dienst is aangesloten. Als de box er is, dan heb je die binnen enkele dagen alsnog in huis.

Reputatie 6
Badge

@mexflex Welkom op het forum,

Het is op dit moment niet mogelijk om een Tv box met opnamen functie te bestellen als nieuwe klant. Dit omdat T-Mobile bezig is met het ontwikkelen van een nieuw Tv platform. Met dit Nieuwe platform komt de mogelijkheid om op te nemen in de cloud beschikbaar. Hierdoor kun je op elke box opnemen. 
 

T-Mobile heeft nog maar een beperkt aantal boxen met Harddiskrecorders beschikbaar en er komen geen nieuwe bij. Ook het nieuwe platform laat lang op zich wachten. Je kunt na het aanvragen en aansluiten mogelijk om een box met opnamen functie vragen als deze nog beschikbaar zijn. 
 

Het is dus even behoorlijk behelpen voor nieuwe klanten die graag willen kunnen opnemen. 

Reageer