Beantwoord

Kan je ook opnemen met T-mobile thuis?

  • 10 February 2020
  • 38 reacties
  • 4748 Bekeken


Toon eerste reactie

38 reacties

Als je graag snel wil opnemen, neem een abonnement op de Canaal Digitaal app, voor nog geen 15 euro kun je veel opnemen, moet je wel of een goede smart TV hebben of bijvoorbeeld een nVidea Shield aanschaffen.

Reputatie 7
Badge +1

Een bekend historisch figuur heeft ooit volgens de overlevering de woorden gesproken “gij weet dag noch uur wanneer hij wederkomt” in het licht van deze uitspraak heeft T-Mobile ook haar tv platform gelanceerd, m.a.w. het kan er zo zijn maar ook nog jaren duren.

Dus gewoon rustig :rage: afwachten want eens zal het komen.

Reputatie 3

Ik wacht "rustig" af, tot begin augustus, dan loopt m'n contract af en ga ik op zoek naar een partij, waar ik wél m'n favoriete programma's kan opnemen.

Reputatie 7
Badge +1

Ik ben “bang” voor T-Mobile dat er heel veel klanten zijn  die er net zo over denken, voor mij maakt het niet uit daar ik nooit wat opneem of zelden iets terug kijk, maar begrijp wel dat veel klanten dat juist wel fijn vinden.

En hoe men er ook overdenkt maar in mijn beleving heeft T-mobile het aan zich zelf te danken als klanten weglopen na afloop contract.

Reputatie 7
Badge +4

Gelukkig ben ik geen historisch figuur. Dat maakt verschil. 🤐

Ja is een oplossing, maar niet de oplossing die ik zoek. Kijk alle providers bieden het aan en alleen t-mobile niet. En bij navraag bij de klantenservice aansluitingen werd gezegd dat we alles hebben net als alle andere providers. 

Dan word het wachten, ik zelf verwacht het niet de komende maanden, op zijn vroegst word het oktober maar zal wel later zijn.

 

En natuurlijk zeggen ze dat ze alles hebben, anders was je er niet in gestonken.

Reputatie 3

Ik heb gewoon tv opgezegd en abonnementen op NLZIET, Netflix en Amazon Prime genomen. In totaal kost dat ongeveer hetzelfde per maand, maar zoveel betere gebruikerservaring... 

NLZIET heb je geen opnemen meer nodig, bijna alles is geruime tijd terug te kijken, en veel zelfs zonder reclame. Eigenlijk zouden Ziggo, T-Mobile en KPN minimaal datzelfde moeten aanbieden, maar dat doen ze helaas niet.

Het enige minpuntje is dat kijken via NLZIET op zich best goede HD streams zijn, maar de NPO zenders zijn net een tikkeltje minder dan rechtstreeks via T-Mobile.

Ik hoop nog steeds dat de nieuwe cloud tv propositie van T-Mobile het beste van 2 werelden gaat combineren, maar ik heb daar niet vol vertrouwen in.

 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

@mexflex Tof dat je het blijft volgen! Succes met de keuze en als we in de tussentijd iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar. :smiley: 

Reputatie 7
Badge +4

Aanvullend op @stefan.1997; De verwachting is dat het nieuwe TV platform medio Q1 live zal gaan. Dit is geen garantie. Momenteel wordt het platform al getest door een beperkte groep klanten. 

Meestal lukt het om een box met opname aan te vragen. Moderators op dit forum kunnen je hierbij helpen. De aanvraag kan pas als de dienst is aangesloten. Als de box er is, dan heb je die binnen enkele dagen alsnog in huis.

Reputatie 1

Beste Erik,

Ik zou verder gaan zoeken.
Ook al zal je kunnen opnemen de kwaliteit en gebruik vriendelijkheid van T-M televisie is onder de maat.
IK zou kijken bij KPN of Ziggo, misschien iets duurder maar spaar je mooi wat frustratie mee uit.

Cloud opnemen is al over 1 jaar beloofd en ook al komt het binnen een maand uit zal het vol met bugs zitten.
 

Reputatie 3

@mexflex Welkom op het forum,

Het is op dit moment niet mogelijk om een Tv box met opnamen functie te bestellen als nieuwe klant. Dit omdat T-Mobile bezig is met het ontwikkelen van een nieuw Tv platform. Met dit Nieuwe platform komt de mogelijkheid om op te nemen in de cloud beschikbaar. Hierdoor kun je op elke box opnemen. 
 

T-Mobile heeft nog maar een beperkt aantal boxen met Harddiskrecorders beschikbaar en er komen geen nieuwe bij. Ook het nieuwe platform laat lang op zich wachten. Je kunt na het aanvragen en aansluiten mogelijk om een box met opnamen functie vragen als deze nog beschikbaar zijn. 
 

Het is dus even behoorlijk behelpen voor nieuwe klanten die graag willen kunnen opnemen. 

 

Serieus?? Das toch wel erg slecht dan en echt een reden voor mij om nog even niet over te stappen op T-mobile totdat dit nieuwe platform dan vrijgegeven is.

Reputatie 3

Aanvullend op @stefan.1997; De verwachting is dat het nieuwe TV platform medio Q1 live zal gaan. Dit is geen garantie. Momenteel wordt het platform al getest door een beperkte groep klanten. 

Meestal lukt het om een box met opname aan te vragen. Moderators op dit forum kunnen je hierbij helpen. De aanvraag kan pas als de dienst is aangesloten. Als de box er is, dan heb je die binnen enkele dagen alsnog in huis.



Als dat nieuwe platform live gaat dan kan je dus met de TV box welke je dan in je bezit hebt gaan opnemen in de cloud? Is dat dan ook zo als je decoder met harddisk hebt of moet je die dan weer omruilen?

Reageer