kan mijn tv annyware apparaten niet verwijderen

  • 11 April 2023
  • 8 reacties
  • 81 Bekeken

Ik heb een probleemen om mijn  tv annyware aparaten die ik niet meer gebruik .als ik ze wil verwijden in my-tmobile dan gaan ze niet weg in my-tmobile thuis 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hi @Hanscoenen1989, welkom op onze Community!

Dit zou in theorie gewoon moeten werken. Zou je mij kunnen voorzien van een aantal screenshots? Dan kan ik wellicht beter zien wat er precies fout gaat of waarom het niet werkt. Talk soon! 

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Hanscoenen1989, welkom op onze Community!

Dit zou in theorie gewoon moeten werken. Zou je mij kunnen voorzien van een aantal screenshots? Dan kan ik wellicht beter zien wat er precies fout gaat of waarom het niet werkt. Talk soon! 

Reputatie 7
Badge +1

Ik had naar aanleiding van het bovenstaande topic ook eens in mijn lijst gekeken, wat er allemaal in staat een behoorlijk lange lijst ondertussen, een testje gedaan 

Dit is dus slechts een klein deel, als ik b.v. er een wil verwijderen krijg ik bovenstaande regel.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @BeMu bedankt voor het checken!

Ik wacht het antwoord af van @Hanscoenen1989, als dit het zelfde is, kan ik dit samen doorzetten naar onze techneuten om een onderzoek te starten. Dit moet namelijk gewoon werken. Ik wacht nog af! 

 

Ik klik op verwijderen pc hans en Dustin 

 

Als ik op verwijderen klik blijft en aperaat gewoon staan in de lijst .maar ik krijg ook geen foutmelding of zo 

Reputatie 7
Badge +4

Duidelijk, bedankt voor deze waardevolle toevoeging @Hanscoenen1989! Ik ga een onderzoek voor jullie openen en ik hoop dat wij jullie snel met een update kunnen voorzien.

Ik ben benieuwd hoe de vork in de steel zit, hoe dan ook is dit zeker op te lossen!

Reageer