Beantwoord

kan nu niet meer terugspoelen T-Mobile TV

  • 13 October 2020
  • 3 reacties
  • 204 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Voorheen kon ik terug spoelen, maar nu is het niet meer mogelijk. Begin gemist etc. lukt wel. Mss ook handig een digitale handleiding toe te sturen aan testpanels.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 18 October 2020, 15:52

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Rachel8,

Heb je dit op alle zenders of enkel op een aantal zender? Sommige zenders staan het spoelen om rechtentechnische redenen niet toe. 

Nee dit heb ik bij alle zenders. NPO en SBS zenders.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Rachel8, welkom op de Community, tof dat je het nieuwe TV-platform test!

We hebben een speciaal verzameltopic gemaakt om alle meldingen en wensen omtrent T-Mobile TV te verzamelen én we plaatsen daar tussentijdse updates. Wil je jouw feedback daar delen? Vergeet dan niet om het onderstaande te vermelden, zodat ons TV team direct voor je aan de slag kan:

Welke TV Box gebruik je? (Merk en model) → Entone
Welke browser en welke versie gebruik je? (indien van toepassing)
Welk besturingssysteem gebruik je? (bijv iOS versie x.x)
Een duidelijke beschrijving van het probleem
Als het mogelijk is, kan een filmpje, foto of screenshot soms heel veel duidelijkheid geven. Alvast bedankt voor je medewerking! 

P.s. ik heb je meteen toegang verleend tot het subforum voor de T-Mobile TV testers. Veel plezier verder en mocht ik iets anders voor je kunnen doen, laat het me dan alsjeblieft weten!

Reageer