Beantwoord

Kan T-Mobile geen beter TV signaal leveren



Toon eerste reactie

42 reacties

Ten overvloede, het ligt niet aan mijn TV,  want indien Netflix wordt gekeken heb ik een storingsvrij beeld.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Vulpes82, de Entone hoeft in principe niet meer geretourneerd te worden, maar dat is natuurlijk helemaal aan jou. Kan ik de Entone voor je afmelden en een tweede Aria 610 toesturen? Dan zetten we de migratie meteen in gang voor je!

Beste Jason, inmiddels heb ik de nieuwe Aria 610 werkend. Reden waarom ik u verzoek me naar het ander platform over te zetten. In de hoop dat hetgeen BeMu schrijft niet op waarheid berust. Mvg.

Brian, op 6 juli schreef u mij ondermeer en ik citeer: “Zodra je omgezet bent kan je dan Cloud Opnemen activeren via My T-Mobile Thuis. Je maandbedrag blijft dan onveranderd en je kan met alle apparaten opnemen in plaats van alleen de Entone TV Box.”. Inmiddels ben ik overgezet. Als ik cloud opnemen ga activeren moet ik echter €5,00 per maand betalen. Gaarne uw uitleg. Mvg.

Reputatie 7

Dat is niet wat ik zeg maar wel jammer om te horen dat je het zo ervaart. Uiteraard gaan we altijd voor de best mogelijke oplossing en ik hoop dat we je in de toekomst alsnog tevreden kunnen stellen! 

@Brian leuk om na een maand te horen dat er bewust gekozen word om een lagere kwaliteit aan te bieden.

 

@Vulpes82 Wat balen dat het voor jou nog steeds niet werkt. Hoe vaak komt het voor? De TV stream zelf ziet er gelukkig goed uit op 1 of 2 momenten na de afgelopen dagen. Mocht het nog een keer gebeuren zou je dan door kunnen geven welke melding je ziet staan op het scherm of hier even een foto van willen maken? Mogelijk geeft dat een indicatie wat er gebeurt.

Reputatie 5

Ik ben benieuwd of @soepkip67  naar sport kijkt, want ik heb al een maand een topic lopen over de belabberde beeldkwaliteit bij snelle beelden. Als je van het oude naar het nieuwe tv platform gaat is er zeker sprake van een grote degradatie in beeldkwaliteit. Dat komt puur en alleen door compressie, de encoder maakt er echt een puinhoop van omdat ze een veel te lage bitrate gebruiken.

Nu kan het natuurlijk zijn dat je minder kritisch bent, maar ik vind dit alles behalve acceptabel. (bij voetbal en F1 zie je de vlakken van het veld en de baan gewoon schuiven!) 

Reputatie 5

Dat is niet wat ik zeg maar wel jammer om te horen dat je het zo ervaart. Uiteraard gaan we altijd voor de best mogelijke oplossing en ik hoop dat we je in de toekomst alsnog tevreden kunnen stellen! 

@Brian leuk om na een maand te horen dat er bewust gekozen word om een lagere kwaliteit aan te bieden.

@Brian: Je zegt letterlijk: Het gebruiken van een lagere bitrate ten overstaan van het oude platform is wel een bewuste keuze.
Kunnen we het er over eens zijn dat een lagere bitrate gelijk staat aan lagere kwaliteit? Dat is namelijk vrij evident, tenzij er gebruik word gemaakt van andere en betere codecs, wat in dit geval niet het geval is.

Reputatie 7
Badge +7

@MetaframeNL ,

Ik moet je teleurstellen ben groot sportliefhebber. Heb bijna alle wedstrijden van de EK gekeken en heb wat jullie beschrijven niet meegemaakt. Is gewoon strak en zeer duidelijk beeld. Ook bij de snelle beelden. Heb regelmatig tennis gekeken, ook de tour de france gevolgd. Helaas kan ik niet oordelen over F1 heb geen abonnement daarvoor. Ik kom ook nog vanuit de Vodafone tijden, er is volgens mij wel iets kwaliteit ingeleverd maar dat is marginaal. Ik had vooral problemen de laatste tijd met het “oude” platform, veel stilstaand beeld en geluid dat haperde of helemaal geen geluid, na de overzetting daar ook geen problemen meer mee.

Zet u de migratie maar in gang. Ben benieuwd.

Reputatie 5

@MetaframeNL,

Ik moet je teleurstellen ben groot sportliefhebber. Heb bijna alle wedstrijden van de EK gekeken en heb wat jullie beschrijven niet meegemaakt. Is gewoon strak en zeer duidelijk beeld. Ook bij de snelle beelden. Heb regelmatig tennis gekeken, ook de tour de france gevolgd. Helaas kan ik niet oordelen over F1 heb geen abonnement daarvoor. Ik kom ook nog vanuit de Vodafone tijden, er is volgens mij wel iets kwaliteit ingeleverd maar dat is marginaal. Ik had vooral problemen de laatste tijd met het “oude” platform, veel stilstaand beeld en geluid dat haperde of helemaal geen geluid, na de overzetting daar ook geen problemen meer mee.

@Lisa Zouden jullie kunnen kijken wat dan het verschil is tussen deze gebruiker en mij? Blijkbaar heeft deze meneer de klachten niet die ik en andere gebruikers wel hebben. 

Je vraag was: "Kan T-Mobile geen fatsoenlijk TV signaal leveren”

 

Het antwoord is: "NEE”


Aanvulling, ze kunnen het wel maar duidelijk niet overal, ik heb met de TV nooit klachten gehad buiten dat die verouderde Entone opname box wat ouderwets was en een beetje groot en soms wat trager.

Reputatie 7
Badge +7

@MetaframeNL ,

Ik denk dat je het niet zo eenvoudig kan stellen. Naast mij zijn er nog, ik weet niet hoeveel klanten die nergens last van hebben. Daarnaast zijn er ook een grote hoeveelheid klanten die wel problemen ervaren. Als het zo eenvoudig was om de ene klant met de andere klant te vergelijken, was waarschijnlijk het probleem al opgelost. Helaas is dat niet zo en weet dat er met man en macht gewerkt wordt om dit op te lossen. Al is dit soms moeilijk om aan te nemen.

Reputatie 5

Nee idd, was het maar zo eenvoudig. Punt is wel dat dit probleem - gezien de vragen - keer op keer bij mij en mijn apparatuur gezocht word, terwijl dit niet het geval is. Monteur is geweest voor lijnmeting, installatie thuis en instellingen, welke dik in orde is. Het gaat het er mij om dat ik me daardoor alles behalve serieus genomen voel als klant. Ondanks de inspanningen van de crew hier, daar niets dan lof voor. 

Reputatie 7
Badge +7

@MetaframeNL ,

 

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Maar er wordt niet alleen zichtbaar aan gewerkt ( door het sturen van bijvoorbeeld een monteur). Maar achter de schermen wordt ook al het mogelijke gedaan.  Ik weet het, dit zijn woorden van klant die momenteel probleemloos van zijn diensten gebruik kan maken. Maar het is echt zo.

Goedemorgen Jason, hoewel aanzienlijk minder is het probleem van blokvorming nog steeds niet opgelost. Aanvankelijk dacht is een ongestoord signaal te hebben maar na één dag begon het beeld wederom te verslechteren. Jammer dat ondanks uw inspanningen het beeld nog steeds niet okay is. Zowel de Amino als de Entone tv box geven af en toe een “ingestort” beeld. Kunt u nagaan of er wederom haperingen in de streamkwaliteit waren? M.v.g.

Reputatie 6

Hoi @Vulpes82, het overzetten naar ons nieuwe TV platform zou zeker een verschil kunnen uitmaken. Jij hebt echter apparatuur die niet geschikt is voor het nieuwe TV platform, het gaat om de TV Box met harddisk recorder.Als jij overgezet wil worden op het nieuwe TV platform, zullen we deze box om moeten ruilen voor een Amino Aria 610. Pas wanneer de huidige TV Box retour is én de nieuwe TV Box is aangesloten, kan ik de overstap voor jou in gang gaan zetten. De daadwerkelijke overstap duurt vervolgens ongeveer twee weken. Houd er rekening mee dat de opnames die op het moment op de box met harddisk recorder staan, verloren zullen gaan. Als jij hiermee akkoord gaat, wil ik dit graag voor jou in gang zetten. 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Vulpes82 ,

Goed om te horen dat de nieuwe tv box ontvangen is en inmiddels ook werkend. Als het goed is reageert @Jason  vanzelf op de oproep om de overzetting in gang te zetten. Ook kan ik de reacties van BeMu iets nuanceren, dit uit eigen ervaring. Ook ik ben voor een tijdje terug overgegaan naar het nieuwe tv platform. De beeldkwaliteit op een 55 inch scherm is gewoon goed, een puntje van kritiek is wel de vertraging die je kan ervaren bij live wedstrijden. Als je dan via bepaalde apps het doelpunt al krijgt en op tv moet er nog gescoord worden. Voor de rest heb ik tot nu toe geen problemen ervaren op het nieuwe platform. De negatieve beeldvorming kan ik wel een beetje begrijpen daar hier alleen maar de problemen voorbij komen en niet de positieve ervaringen.

Reageer