Beantwoord

kinderslot verwijderen

  • 30 July 2021
  • 55 reacties
  • 14855 Bekeken

Ik heb bij een aantal zender een slotje in beeld en moet ik regelmatig mijn pincode invullen.

Terwijl ik geen zenders geselecteerd heb voor het kinderslot.

Dit is zeer irritant.

Moderator edit: gebruikersnaam gewijzigd - graag geen 06-nummers of andere persoonlijke info gebruiken in je gebruikersnaam.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 July 2021, 10:06

Bekijk origineel

55 reacties

Vreemd dat je dit schrijft. Met onderstaand menu is het me wel gelukt om het kinderslot uit te zetten. Ook voor de pikante kanalen!!

Onderstaand menu is ook van Odido maar hiermee kan ik het kinderslot niet uitzetten. En dit zie ik nu op m'n tv.

Ik weet alleen niet meer hoe ik het bovenste menu op m'n tv kan krijgen. Als je me daarmee kan helpen kan ik de rest zelf wel.

Reputatie 6
Badge +2

@Jan06 Fijn dat het is gelukt om van het kinderslot te halen in het ene menu. Ik help je graag verder om dit ook voor elkaar te krijgen in het andere menu. 

Wil je eens op profielen klikken? Als het goed is vind je hier de instellingen. Je kunt het kinderslot echter niet helemaal verwijderen, alleen de tijdsduur bepalen.

Ik heb dit gevonden. Ik had het al ingesteld op 120 min. maar………………….de pikante kanalen gaan na zo'n 10 a 15 min. toch weer op het kinderslot!!!!

Wat nu te doen??

Reputatie 7
Badge +9

Welke versie van de TV app heb je @Jan06

Dit is mijn Tv App c.q. menu. 

Reageer