Beantwoord

klantnummer en wachtwoord werken niet op odido app op Philips tv

  • 27 November 2023
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Wanneer ik probeer in te loggen met mijn tv inloggegevens in de Odido tv app op mijn Philips tv, krijg ik de melding dat de gegevens niet kloppen. Wanneer ik deze inloggegevens invoer in de app op mijn telefoon werkt het wel gewoon. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Er is nu 1 apparaat geregistreerd met deze gegevens.

icon

Beste antwoord door TMTV 27 November 2023, 20:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Yellowsticker92 

Kan je de Odido tv app eens opnieuw installeren?

Hallo @Yellowsticker92 

Kan je de Odido tv app eens opnieuw installeren?

Helaas ook na een nieuwe installatie krijg ik de melding dat de inloggegevens onjuist zijn. Daarvoor cache en andere appgegevens helemaal opgeschoond.

Reputatie 7
Badge +6

@Yellowsticker92 Ben je al klant of moet je aansluiting nog opgeleverd worden? In het laatste geval werken mobiele apparaten al wel, omdat je daarmee overal mag kijken. Vanwege de rechten mag je de TV-app alleen op je Odido-verbinding gebruiken.

@Yellowsticker92 Ben je al klant of moet je aansluiting nog opgeleverd worden? In het laatste geval werken mobiele apparaten al wel, omdat je daarmee overal mag kijken. Vanwege de rechten mag je de TV-app alleen op je Odido-verbinding gebruiken.

Aha! Dan moet dat het probleem zijn! Ik word nog aangesloten, maar kreeg van Odido al een mail dat ik de tv app kon gebruiken, vandaar dat ik in de veronderstelling was dat het zou werken, maar dit geldt dus alleen voor mobiele apparaten 😅. Hartelijk dank voor je reactie!

Reageer