kunt samsung frame werkt niet meer

  • 24 March 2024
  • 7 reacties
  • 76 Bekeken

ben net klant bij odido heb de mediabox aangesloten op de frame 32 inch van samsung.

nu werkt kunst niet meer zodra ik de hdmi kabel losmaak werkt kunst van frame tv weer, ook werkt de odido tv app niet op de frame van mijn samsung 32 inch.

odido heeft geen oplossing tot op heden.

 

 


7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @edvanijss, heel hartelijk welkom op de Community! 🙋‍♂️

Wat bedoel je precies met “werkt kunst” niet meer? Ik zal het beter moeten begrijpen voordat ik je goed op weg kan helpen. Thanks alvast! 

Ik bedoel met kunst de afbeelding die je op een Samsung frame Tv kunt laten verschijnen wanneer je geen tv kijkt, maar goed nieuws had ergens op dit forum gelezen trek alle stekkers eruit gedurende 10 minuten en ja hoor nu springt de afbeelding aan terwijl de mediabox is aangesloten.

Wat nog steeds niet werkt is de ODIDO TV app wacht nog op een antwoord van ODIDO monteur kon het niet oplossen, gelukkig ben ik niet afhankelijk van de app omdat ik via de mediabox tv kijk.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @edvanijss, super om te zien dat je nu weer kunst kan zien op jouw tv! Wat de Odido TV App betreft, wil ik graag verder voor je kijken. Mijn collega's van de technische dienst geven namelijk aan dat zij geen problemen hebben gevonden in de stream. Om hier specifieker naar te kunnen kijken, heb ik nog een aantal vragen voor je. Ik begrijp dat je geen beeld ziet, werkt het tv menu wel of zie je deze ook niet? En heb je de app al eens helemaal opnieuw geïnstalleerd? 

Verder geven mijn collega's aan dat ze graag een voorbeeld zouden willen ontvangen van op welke zender dit voorkomt met een specifieke datum en tijdstip, zodat ze dit verder kunnen onderzoeken voor je. 

Hallo Nora van Odido,

De Odido app werkt niet er is een monteur geweest kan het probleem niet oplossen.

Alles geprobeerd wat er te bedenken valt, heb een bevestig van de technische afdeling gehad met de medeling dat er een oplossing komt, maar hoor niets meer het referentienummer is 69661985.

gr. edward

Reputatie 5
Badge +4

Hi @edvanijss, mijn collega's van de technische dienst geven aan dat zij op afstand geen problemen zien met de TV-stream. Dit is de reden dat ze vragen om specifieke voorbeelden door te geven van data en tijdstippen waarop dit probleem zich heeft voorgedaan en op welke zender dit geweest is. Wil je me daarnaast ook aangeven of je het TV-menu wel ziet of dat deze ook niet zichtbaar is? Dan kan ik dit verder doorzetten voor je! 

@edvanijss , er zijn veel mensen die problemen hebben met de combinatie van Odido en Samsung de frame. Al sinds november. Misschien heb je hetzelfde probleem. Zie 

 

Reputatie 6
Badge +2

@gerritdk Super bedankt dat je wilt helpen! 😊

Echter gaat het topic wat je benoemd over de Odido TV App in combinatie met de Samsung the Frame en de topic starter maakt gebruik van een Mediabox in combinatie met The Frame. Hierdoor zijn de stappen die wij moeten volgen om het probleem op te lossen anders. 

 

Reageer