Beantwoord

LG magic remote | tmobile mediabox



Toon eerste reactie

37 reacties

Reputatie 6
Badge

@Jlinders82 niet dat ik weet.

 

voorzover ik weet werkt dit alleen bij LG en Samsung. 

Ah, dank. Zo gaat het bij xs4all idd ook.

@Estergrr,

Heb je al geprobeerd om vodafone of caiway te selecteren als provider? Zij maken/maakte namelijk gebruik van de zelfde codes. 


Ja dat heb ik ook geprobeerd.

Reputatie 3

Mijn LG Magic is gekoppeld met de T-Mobile settopbox, wat Ik niet voor elkaar krijg is de Gids knop, als Ik die op de Magic remote indruk dan krijg Ik een melding dat de zenders niet ingesteld zijn, dat klopt want Ik heb dus T-mobile via glasvezel en niet Coax, is er een manier om dat wel te koppelen zodat de gids knop de gids van de T-mobile Settopbox weergeeft en niet de ingebouwde gids?

 

Dank Je

Reputatie 7

Hi @Kknaack, super dat je hierop terug kunt komen! Yes, helemaal perfect. Ik wil je vragen om deze gegevens in het onderstaande topic te delen. Hierin wordt alles rondom de Smart TV App besproken:

Dan help ik je daar graag verder! 💪

Een simpele app zou dit allemaal kunnen verhelpen

Had het al werkend gekregen, nu miscik nog knopje om Tmobile settopbox aan/uit te zetten.... is daar iets voor? 

Reputatie 7

Hi @Estergrr

 

Als alternatief kan ik je helpen met het koppelen van onze afstandsbediening aan de LG, maar andersom heb ik geen ervaring. Wellicht dat de klantenservice van LG de gouden tip heeft? Zo ja, laat je het ons dan weten? 

Beste @Estergrr ,

Mijn LG TV laat ook fabricaten van ontvangers zien. Als je kiest voor Entone en stel wij hebben dezelfde software in de TV, dan heb je de keuze uit 2 ontvangers. Tijdens het instellen van de afstandsbediening kun je testen welke van de 2 te kiezen modellen werkt. Wanneer je kanalen kunt schakelen, dan heb je de juiste versie en werkt je Magic remote met de TV box van T-Mobile.

Gr. Johan

Hi @Estergrr

 

Als alternatief kan ik je helpen met het koppelen van onze afstandsbediening aan de LG, maar andersom heb ik geen ervaring. Wellicht dat de klantenservice van LG de gouden tip heeft? Zo ja, laat je het ons dan weten? 


zal ik doen, dank je

Beste @Estergrr ,

Mijn LG TV laat ook fabricaten van ontvangers zien. Als je kiest voor Entone en stel wij hebben dezelfde software in de TV, dan heb je de keuze uit 2 ontvangers. Tijdens het instellen van de afstandsbediening kun je testen welke van de 2 te kiezen modellen werkt. Wanneer je kanalen kunt schakelen, dan heb je de juiste versie en werkt je Magic remote met de TV box van T-Mobile.

Gr. Johan


Ik ga proberen of het werkt, dank je. Wordt vervolgd...

Ik heb een LG OLED die is gekoppeld via de tv aan de entone box. De magic remote ondersteunt nu ook alle Entone functies alleen nu gaat de Entone box niet automatisch aan en uit bij het in en uitschakelen van de tv. Ik heb iets gelezen over HDMI cec. Hoe kan ik dit werkend krijgen? 

Reageer