Beantwoord

LG tv app

  • 1 July 2023
  • 22 reacties
  • 1151 Bekeken

Hallo allemaal, sinds kort gebruiken wij de T-mobile tv app voor onze LG tv en zijn er zeer tevreden mee, de app werkt goed en geeft goed beeld. Het enige probleem zit m in het schakelen naar een andere app, op het moment dat je weer terug wilt naar de T-mobile app reageert ie niet en moet je eerst de tv uit zetten en weer aan zetten, dan werkt de app wel maar je kunt niet schakelen tussen twee apps want dan reageert ie niet.

Wanneer gaan jullie dit oplossen? 

icon

Beste antwoord door eric 1 July 2023, 13:12

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Andre639 ,

Deze app is nog een Bèta versie. Verbetering kun je dus verwachten,  maar daar is geen planning voor.

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Andre639, heel erg bedankt voor de feedback! Dit zullen wij zeker intern meenemen en wij zullen ons best doen om dit zo snel mogelijk te verbeteren. Fijn weekend voor nu! 😊 Groetjes, Ishana

Kan programma terugkijken met ondertiteling (doof/slechthorend)?.

Ik ben pas naar de t mobile winkel geweest om te kijken wat tv box kan met ondertiteling.

Live kan wel met ondertiteling maar terugkijken kijken niet zoals goede tijden en slechte tijden en ik weet alles van.

Lg tv kan dat wel?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Ikhebvraag, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Dit zou als het goed is wel moeten werken, mits het via het menu is ingesteld. Ga naar Instellingen → Audio en ondertiteling. Daar vind je alle opties voor de ondertiteling. Kan je mij een terugkoppeling geven hierover? 

Hoi @Tommie 

Ik heb nog geen thuis T-Mobile abonnement daarom informatie daarover.

 

Dus ik ben naar de T-Mobile winkel om kijken naar tv box.

En ondertiteling doet het wel via live kijken maar terugkijken niet.

Misschien LG tv doet het wel met terugkijken.

Heb je dat T-Mobile app via LG?

Vandaar voordat ik abonnement neem van T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +9

H @Ikhebvraag, we hebben zeker een app voor LG tv's. Deze is echter nog wel in beta versie, in dit topic lees je daar alles over!  

 

 

Reputatie 2

Hallo,
 

Kan het oude topic niet (meer) vinden maar hier nog steeds zwarte balken links er rechts in beeld bij de LG tv app. Tv speciaal aangeschaft om via de tv app kijken. Maanden geleden werd er vermeld dat er wat aan gedaan zou worden maar nog steeds verbetering. Echt slecht! Waarom überhaupt tv aanbieden terwijl je nog een bèta app hebt en na een maanden nog steeds geen verbetering brengt. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RobertSmit78, dit zou opgelost moeten zijn. Zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw kunnen installeren? Werkt dit niet, wil je dan een foto hier met ons delen? Dan kan ik het voor je doorzetten! Alvast bedankt. 

Reputatie 2

Alstublieft en het beeld schokt ook nog

Reputatie 2

Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Geen verbetering...

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RobertSmit78, ik heb dit kunnen navragen bij het TV-team. Dit wordt opgelost zodra Odido TV beschikbaar is in de store!

Reputatie 2

Bedankt Tommie. Weet je ook wanneer dat gaat gebeuren? (Ik wacht er al een tijdje op)

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RobertSmit78, een vaste datum hebben we nog niet. Het wachten is op goedkeuring van de leverancier. Zodra dit akkoord is zullen we het gaan aankondigen! 

Ik heb ook de LG app, en er zijn een aantal dingen die beter kunnen die ik wil vermelden. 

  • de roze kleur is onduidelijk wanneer je een vlak selecteert, bijvoorbeeld bij opname-planning zie je niet goed welke instelling je geselecteerd hebt.
  • Vooruitspoelen; prettiger is om te “jumpen”, bijvoorbeeld 30sec vooruit, en 10sec bij terugspoelen. Ingedrukt houden van de toets op je afstandsbediening gaat dan veel sneller.
  • Als je tv-kijkt hebben niet alle kleurtoetsen op de afstandsbediening een functie. Volgens mij is de gele toets ongebruikt, het zou slim zijn deze te ‘binden’ aan de tv-gids zodat je daar snel naar kan schakelen.
Reputatie 2

En we zijn alweer 2maanden verder!! 
En er is nog helemaal niks veranderd!!
En ik zeg mijn abonnement direct op nadat mijn contract afloopt. 

Adverteren met iets wat je niet kunt aanbieden. Dit is gewoon Slecht! 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @RobertSmit78, we wachten nog steeds op goedkeuring van de leverancier. We zijn hier ontzettend druk mee bezig! We houden je in dit topic op de hoogte:  

 

 

Reputatie 2

Bijzonder

Hey @RobertSmit78, we wachten nog steeds op goedkeuring van de leverancier. We zijn hier ontzettend druk mee bezig! We houden je in dit topic op de hoogte:  

 

 

Met alle respect, maar “op de hoogte” word je niet gehouden. Er wordt alleen gezegd dat jullie er mee bezig zijn, that's it. Verklaar op z’n minst even wát het probleem is..

Reputatie 7
Badge +9

Hey @internettert91, zodra we een nieuwe update hier over hebben zullen we het daar delen. 

Reputatie 2

Deze standaard politieke correcte antwoorden helpen niet. 

Reputatie 3
Badge

Vandaag odido aangesloten. App is blijkbaar nog steeds tmobile. Een beetje zelf respecterend bedrijf zorgt voor de naamwijziging data alle apps de juiste naam hebben. En stelt ze op de dag beschikbaar. Als ik zo terug lees wordt er sinds de wijziging gewacht op goedkeuring van lg. Ruikt er meer naar dat odido zijn klanten niet serieus neemt. Omdat ik het tv product op zijn politiek gezegd onder de maat vind, heb ik een herroeping gedaan het abo. Ik betaal wel iets meer bij KPN. 5 jaar geleden zat ik hier ook. En sindsdien is er niets veranderd aan het tv product. 

Reputatie 2

Verstandig Martva! Want je zegt vanaf de wijziging? Al bijna een jaar! Maar Ik heb mij hier al te veel druk om gemaakt. Ik vertrek ook zodra mijn abonnement is afgelopen.

Reageer