Beantwoord

magenta afstandsbediening koppelen aan Loewe TV

  • 24 November 2020
  • 3 reacties
  • 325 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, Ik heb mijn afstandsbediening wel kunnen koppelen aan mijn Loewe indudivual 55 tv echter kan ik de tv alleen maar aan en uit zetten.

De volume knoppen en de source toets kan ik niet gebruiken.

Als ik de knoppen indruk zie ik wel aan het tv lampje dat de tv reageert op de afstandsbediening, maar vervolgens gebeurt er niets.

Ik heb het nieuwe type afstandsbediening met de rose knop rechtsboven.

 

Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt groeten Jurgen 

 

icon

Beste antwoord door Cristien 24 November 2020, 22:42

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedenavond @Jurgenc  Wil je je vraag. ➡️.Afstandsbediening bestellen en handleiding hier even posten.

Hopelijk vind je daar ook meer tips om je op weg te helpen en zonodig hulp van de moderators 
Groetjes!  

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jurgenc, welkom op de Community!

@CrisTien heeft eigenlijk al het beste antwoord gegeven, maar mocht de pagina om wat voor reden dan ook niet laden, dan kun je in dit bericht direct de koppelmethode bekijken.

Je hebt onderstaand stappenplan ongetwijfeld al doorlopen, maar probeer vooral bij Stap 2 ietwat langer te wachten. Bij de TV van mijn ouders (eveneens een Samsung QLED) duurde het ruim 30 seconden eer de TV uitgeschakeld werd, geen zorgen dus als je wat langer wacht:

Stap 1

Druk de cijfertoetsen <1> en <3> tegelijkertijd in tot het magenta knopje twee keer knippert

Stap 2

Druk het TV power knopje in en houd deze net zo lang ingedrukt tot je TV uitschakelt

Stap 3

Zet je TV weer aan met het TV power knopje

Stap 4

Druk op de 'stop' knop om de instellingen op te slaan. Als het magenta knopje twee keer knippert, zijn de instellingen succesvol opgeslagen. Als het magenta knopje vijf keer knippert is het instellen niet gelukt.

Stap 5

Je kunt nu de volgende knoppen testen: <TV-POWER>, <Mute>, <Vol Up>, <Vol Down>, <AV Input>

Mocht dit nog niet helpen, probeer het dan via de TV-code methode op onze website (de link is klikbaar). Het gaat je lukken, dat weet ik zeker! 

Hallo, dank u voor uw reactie.

Met mijn afstandsbediening kan ik dus wel de tv aan en uitzetten, maar de andere toetsen reageren niet. Geen volume en geen source bediening mogelijk op mijn loewe tv met de magenta afstandsbediening.

Reageer