Mediabox gids

  • 15 March 2024
  • 7 reacties
  • 109 Bekeken

Reputatie 3

Goedendag,

Kun je ook de tekst in de gids van de Mediabox aanpassen, vindt de letters aan de kleine kant.

Fishermann.

Cal van Odido 1 maand geleden

Hoi @Fishermann, leuk dat je jouw Mediabox graag aanpast op je wensen, ik wil je graag een persoonlijke ervaring geven! Het is zeker mogelijk om de lettergrootte aan te passen. Graag raad ik je aan om in het menu te navigeren naar: apparaatvoorkeuren → beeld & geluid → tekstgrootte.

Ik wens je alvast veel leesplezier toe, vergeet ook niet te kijken! 😉😃

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Fishermann, leuk dat je jouw Mediabox graag aanpast op je wensen, ik wil je graag een persoonlijke ervaring geven! Het is zeker mogelijk om de lettergrootte aan te passen. Graag raad ik je aan om in het menu te navigeren naar: apparaatvoorkeuren → beeld & geluid → tekstgrootte.

Ik wens je alvast veel leesplezier toe, vergeet ook niet te kijken! 😉😃

Reputatie 3

Hoi,

Nog een vraagje over Mediabox,

Als je de Tvgids opstart krijg je alle zenders, is het ook mogelijk dat de Tvgids opstart met favorieten.

Fishermann.

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Fishermann Ik heb geen box maar gebruik de app en daarmee kan het wel. 
Misschien staat de oplossing ⬇️ daarbij en anders is er vast wel iemand die het kan beantwoorden

MVG
 

 

Reputatie 3

Klopt, gebruik de app ook op de smartphone .

Reputatie 2

Hoi @Fishermann, leuk dat je jouw Mediabox graag aanpast op je wensen, ik wil je graag een persoonlijke ervaring geven! Het is zeker mogelijk om de lettergrootte aan te passen. Graag raad ik je aan om in het menu te navigeren naar: apparaatvoorkeuren → beeld & geluid → tekstgrootte.

Ik wens je alvast veel leesplezier toe, vergeet ook niet te kijken! 😉😃

Ik heb hier ook last van.

Heb de tekstgrootte op zo groot mogelijk gezet maar ik heb nog bijna een verrekijker nodig.

Nu is het prima te lezen, maar nu sta ik ook op 1 mtr van de tv.

Reputatie 2

Hoi @Fishermann, leuk dat je jouw Mediabox graag aanpast op je wensen, ik wil je graag een persoonlijke ervaring geven! Het is zeker mogelijk om de lettergrootte aan te passen. Graag raad ik je aan om in het menu te navigeren naar: apparaatvoorkeuren → beeld & geluid → tekstgrootte.

Ik wens je alvast veel leesplezier toe, vergeet ook niet te kijken! 😉😃

Ik heb hier ook last van.

Heb de tekstgrootte op zo groot mogelijk gezet maar ik heb nog bijna een verrekijker nodig.

Nu is het prima te lezen, maar nu sta ik ook op 1 mtr van de tv.

@Cal van Odido heb je nog andere tips? Of is dit het grootst wat mogelijk is?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @ReMa3, het is niet mogelijk om de tekstgrootte aan te passen. Je kunt dit opgeven als idee bij onze Wensen & Suggestie's en wellicht kunnen we dit realiseren! 

Reageer