Mediabox heeft last van wegvallend geluid om dezelfde tijdsperiode.

  • 22 January 2024
  • 1 reactie
  • 117 Bekeken

Reputatie 1

Hoi iedereen.

Heb opgemerkt dat het geluid om de 59-60 minuten voor een seconde weg valt op de Mediabox. Het lijkt altijd te gebeuren na dezelfde tijdsperiode. 

 

Voorbeeld met een periode van 60 minuten:

08:00 Mediabox aangezet met de afstandsbediening

09:00 Geluid valt 1 seconde weg

10:00 Geluid valt 1 seconde weg

 

Het probleem lijkt niet aanwezig te zijn in de Odido TV app op de Samsung TV. Echter lijkt het wel voor te komen in de Android TV versie van de app voor de Chromecast 4K (2020).

 

Het aparte aan dit probleem is dat het niet uit maakt waarnaar er gekeken wordt. Ongeacht of dat een TV Gids Replay, een Opname of Live TV is. Er mag zelfs tussen die verschillende manieren van kijken worden gewisseld. Stel je kijkt eerst 25 min Live TV en daarna een opname van 100 min. Dan zal het geluid even wegvallen nadat er (ongeveer) 35 minuten van de opname bekeken is.

 

De andere apps op Chromecast en de Samsung TV zoals Disney+, Netflix en HBO Max werken probleemloos. Het lijkt dus te liggen aan de Odido TV app (op de Mediabox). De geluidsinstellingen van de Mediabox zijn na de installatie nooit gewijzigd.

 

Merkt iemand anders het ook dat het geluid om dezelfde tijdsperiode (circa 60 min) een seconde wegvalt op de Mediabox? Het gebeurd tijdens het kijken van opnames, Live TV en Replay vanuit de TV gids. Als er tussendoor wordt gewisseld van tv-kijk manier blijft het probleem voorkomen.

 

De Android TV Odido app is gebruikt op een Google Chromecast 4K (2020).

Odido TV app (Chromecast) versie 1.4.3232

De gebruikte Samsung TV is een QE43Q60T.

Odido TV app (Tizen) versie 1.0.20

Odido TV app (Mediabox) versie 2.0.2104

Huidige Mediabox Firmware: v12.8.3939

Tommie van Odido 3 maanden geleden

Hey @NickLitening, bedankt voor het delen van je feedback.

Ik zal @Hans-Juriën taggen om dit te bekijken. Ook zal ik hem intern een bericht sturen om dit aan te kaarten. Hopelijk kunnen we het reproduceren om het te onderzoeken. Bedankt voor je alertheid en duidelijke informatie! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hey @NickLitening, bedankt voor het delen van je feedback.

Ik zal @Hans-Juriën taggen om dit te bekijken. Ook zal ik hem intern een bericht sturen om dit aan te kaarten. Hopelijk kunnen we het reproduceren om het te onderzoeken. Bedankt voor je alertheid en duidelijke informatie! 

Reageer