meerdere programma's te gelijk opnemen

  • 25 March 2024
  • 5 reacties
  • 59 Bekeken

Toen ik nog een abonnement had bij T-Mobile kon ik meerdere programma's te gelijk op nemen. 

Sinds odido kan ik maar 1 programma opnemen. 

Kan dit opgelost worden? Ik betaal best veel voor mijn abonnement en mis het enorm. 

Teresa van Odido 30 dagen geleden

@Myrthe-Jo Ik help je graag verder om Opnemen via de cloud toe te voegen aan je pakket, heb ik jouw toestemming om dit te doen?

Uiteraard help ik je ook graag verder om toegang te krijgen tot jouw Mijn Odido omgeving, zodat je dit in de toekomst makkelijk zelf kunt regelen! Laat je mij weten waar je tegen aanloopt? Kun je niet inloggen of account niet toevoegen en krijg je een foutmelding te zien? Ik verneem het graag! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Heb je opnemen op een Harddisk recorder bij jou thuis of "cloud opnemen '?

Hi,

Ik heb opnemen met de Harddisk.

 

Reputatie 7
Badge +14

Ah, dan ia dat met de overgang naar de nieuwe software een paar maanden geleden het nieuwe maximum geworden. Wat dan een oplossing is, cloud opnemen. Dan kun je zo veel programma's tegelijk opnemen en je betaald 1 x 5 euro voor alle kijkpunten onder jouw account. De 5 euro toeslag voor de HDD recorder komen te vervallen.

Je activeert cloud opnemen in je my-odido omgeving. 

Hi Eric,

Ik kan het helaas niet vinden in my-odido

Ik zie cloud opnemen nergens tussen staan.

Groet,

 

Myrthe

Reputatie 6
Badge +2

@Myrthe-Jo Ik help je graag verder om Opnemen via de cloud toe te voegen aan je pakket, heb ik jouw toestemming om dit te doen?

Uiteraard help ik je ook graag verder om toegang te krijgen tot jouw Mijn Odido omgeving, zodat je dit in de toekomst makkelijk zelf kunt regelen! Laat je mij weten waar je tegen aanloopt? Kun je niet inloggen of account niet toevoegen en krijg je een foutmelding te zien? Ik verneem het graag! 

Reageer