Beantwoord

Mijn Netflix app is verdwenen

  • 23 April 2018
  • 4 reacties
  • 1087 Bekeken

Wat moet ik doen
icon

Beste antwoord door StefanT 23 April 2018, 22:27

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Waar had je de Netflix app?
Als je recent bent overgestapt van een andere provider naar T-Mobile zul je deze app missen.
De ontvangers ondersteunen dit nog steeds niet. Je kunt Netflix content streamen naar je smarttv of chromecast.
Reputatie 3
Badge
Waarom hebben jullie geen netflix app op de decoder zitten. Niet iedereen heeft een smart tv of een chromecast liggen. Dit is toch echt wel een reden voor mij om niet over te gaan naar tmobile. Ook vind ik het "beantwoord" stempel niet terecht. Je kunt allicht aangeven of dit in de nabije toekomst (volgende maand bijvoorbeeld) er wel een netflix app wordt geïntroduceerd.

Ook vind ik het een gemis dat de RTL zenders niet aanwezig zijn bij Programma Gemist. Hier dient wel een hele goede reden voor zijn dat deze niet aanwezig zijn. KPN en Ziggo hebben dit wel gewoon.
Reputatie 3
Voor de reden waarom T-Mobile dit niet of nog niet heeft zul je toch echt moeten wachten op een antwoord van T-Mobile. Misschien dat de apparatuur het niet aankan of de software hiervoor nog aangepast moet worden. Hopelijk doen ze het snel, maar over de roadmap van het thuis product word niet veel prijs gegeven helaas. Als je hiervoor een termijn weet te achterhalen ben ik erg benieuwd.

Misschien een goed idee om op deze pagina te kijken https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/wensen-suggesties-voor-t-mobile-thuis-276166/index12.html#post1447972
Daar staan nog veel meer voorbeelden van zaken die andere partijen al lang kunnen, of wensen die er zijn voor de thuis diensten.
Reputatie 7
Hi martva, goed nieuws, we zijn op dit moment de wens voor Netflix aan het inventariseren! Als je mij via een privébericht je gegevens door wil sturen dan voeg ik je suggestie meteen toe!

Reageer