Beantwoord

Mijn TV box vervangen door de nieuwe Mediabox.

  • 29 November 2023
  • 11 reacties
  • 333 Bekeken

Reputatie 4

De nieuwe mediabox, klinkt geweldig, eindelijk Formule1 kunnen streamen naar mijn LG TV..

Vanaf 10-10 ben ik na meer dan 20 jaar bij tele2 nu abonnee bij Odido.

Moderator, kan ik de TV box ruilen voor de Mediabox?

Of moet ik eerst de TV box opzeggen en daarna de Mediabox bestellen?

Dat is omslachtig. Odido, de klant staat toch voorop

 

icon

Beste antwoord door theocoppes 29 November 2023, 19:28

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 2

Beste Odido, ik heb dezelfde vraag. Moet ik eerst de huidige TV box opzeggen en daarna opnieuw aanvragen? Of kan dit op een andere manier geregeld worden. Bedankt.

Reputatie 4

@Tommie van Odido , kan ik dan het beste de TV box eerst opzeggen en daarna Mediabox bestellen?

Reputatie 4

Hier staat nu plotseling beste antwoord bij!

Betekent dat dus mijn TV box opzeggen en daarna de Mediabox bestellen? @Tommie van Odido 

Reputatie 6
Badge +2

@theocoppes Super leuk om te lezen dat je interesse hebt in onze nieuwe Mediabox! Op dit moment zitten we met een beperkte voorraad waardoor we niet alle klanten kunnen omwisselen. Volgende week hebben we een beter overzicht van de voorraad en wellicht is het dan mogelijk om de TV Box om te ruilen voor de nieuwe Mediabox. Zou je volgende week opnieuw aan de bel willen trekken? 

Reputatie 4

@Teresa van Odido of @Tommie van Odido .

Ring, ring ik trek aan de 🔔

Hebben jullie deze week inmiddels voldoende overzicht op de voorraad om in aanmerking te komen voor een ruil van de TV Box naar de nieuwe Mediabox?

groet Theo 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @theocoppes, dat heb ik. Ik heb de TV Box omgeruild voor de nieuwe Mediabox. Je ontvangt hier spoedig een bericht over! 

Reputatie 2

@Teresa van Odido of @Tommie van Odido , Ik had dezelfde vraag :-) 

Zouden jullie de omruiling ook in gang willen zetten?

bedankt alvast.

groet, Jeroen

Reputatie 6
Badge +2

@jeroenwijnen Ik heb de Mediabox voor je besteld, deze komt snel jouw kant op! 😀 Je krijgt hierover een e-mail ter bevestiging met instructies om de oude TV Box terug te sturen.

Reputatie 2

@Teresa van Odido , heel erg bedankt!

@Tommie van Odido @Teresa van Odido  is het mogelijk dat u een nieuwe box opstuurt tvv van mijn huidige. Ik zou graag de Android tv box gebruiken ipv de huidige.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Janhulst83, geen enkel probleem. Er komt een Mediabox jouw kant op. De huidige TV Box dient wel teruggestuurd te worden. Hoe je dit doet, lees je in de mail die je straks ontvangt. Alvast veel kijkplezier toegewenst! 📺 Geniet van de feestdagen! 🎄

Reageer