Sinds een paar dagen doet de tv gids niet meer, en kan ik niets raadplegen. Ik zie alleen bovenin de tijden en meer niet. Heb de tv box 10 se. uitgezet en gereset, maar geen resultaat.
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelSinds een paar dagen doet de tv gids niet meer, en kan ik niets raadplegen. Ik zie alleen bovenin de tijden en meer niet. Heb de tv box 10 se. uitgezet en gereset, maar geen resultaat.
Beste antwoord door Lisa
Bekijk origineelHoi
Hoi Cheyenne, Bedankt voor de tip, maar helaas werkt dit ook niet. Alles blijft hetzelfde.
Graag een oplossing voor geen tv gids, want hierdoor kan ik ook geen gebruik meer maken van programma´s terugkijken. En niet meer zien wat er verder op tv is of komt
Hi
Hoi Lisa,
Ben blij dat de tv gids het weer doet, maar ik had een lijst met gemarkeerde favoriete zenders op volgorde van mijn keuze. Maar die is nu verdwenen, en kan ook geen nieuwe favoriete zenders meer maken, want dat wil niet meer. De optie om favoriete zenders te maken op eigen volgorde is verdwenen.
Hi
Hi Lisa, Alles werkt tot nu toe weer, en ik hoop dat het zo blijft? Ik hoop dat ik in aanmerking kom voor een tegemoetkoming vanwege de vele problemen de laatste maanden, want daar had je zelf ook over in een vorige bericht.^Roelof
Hi
Hi
Hi Lisa, Bedankt voor de tegemoetkoming, en ik heb tv pakket FILM 1 gekozen. Nog bedankt voor de prima sevice, en ook geduld. ^Samui1950
Hi
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.