Mobiele hotspot via 4g/5g odido netwerk en Odido tv

  • 6 April 2024
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Voor in het tuinhuisje op de volkstuin heb ik een kleine 15,6" Salora portable tv en witte Chromecast HD met Google tv.
Je bent daar verstookt van wifi nou is mijn vraag:
Als je de Chromecast met de mobile hotspot van je smartphone zou connecten of via een Mifi router, zou dit werken via het Odido 4g/5g netwerk?
Dat het met andere providers niet werkt is logisch, maar zou het wel werken op het Odido mobiele netwerk? Odido is Odido zou je zeggen.
Want anders kan ik beter gelijk een abonnement nemen op NLZiet oid.

Teresa van Odido 28 dagen geleden

Welkom op onze Community! @CB-Interactive 

Heb je de tip van @peter-keetfm al geprobeerd? Ik hoop dat dit een uitkomst biedt! 

Mocht dit nou niet werken, dan kun je altijd overwegen of Wifi Plus niet iets voor jou is. In dit topic lees je hier alles over: Alles over Wifi Plus | Odido community

Bekijk origineel

3 reacties

@CB-Interactive Hoi

Helaas is het niet mogelijk om de Odido smart TV app te gebruiken via een mobiele data verbinding.

Er is wel een uitzondering.

Doormiddel van een vpn verbinding naar het thuisnetwerk.

Dan werkt het wel.

Je kan ook de Odido app gebruiken die op je telefoon of tablet staat en dan streamen naar de Chromecast.

Dat kan zelfs zonder wifi router.

Zie deze link hoe je dat doet.

Zoals U ook aangeeft is NLziet oid. ook een oplossing.

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @CB-Interactive 

Heb je de tip van @peter-keetfm al geprobeerd? Ik hoop dat dit een uitkomst biedt! 

Mocht dit nou niet werken, dan kun je altijd overwegen of Wifi Plus niet iets voor jou is. In dit topic lees je hier alles over: Alles over Wifi Plus | Odido community

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Teresa van Odido ,

Wifi plus werkt alleen op een Zyxel router met een vaste internet lijn. TS heeft een mobiel abonnement en wil daar graag in zijn tuinhuisje, waar dus geen vast internet is, TV kijken.

Reageer