Na installatie glasvezel geen tv meer



Toon eerste reactie

30 reacties

Ja snelheid is via WiFi rond de 500 en bekabeld  rond de 90. Heb 1gb snelheid genomen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @michelve, goed dat je hier een topic voor aanmaakt, dit is absoluut op te lossen! Zoals @TMTV terecht aangeeft is er iets mis met de registratie van je TV account. Hiervoor zal de technische dienst een aantal aanpassingen moeten doen en ik verwacht dat het uiterlijk morgen opgelost zal zijn. Zodra dit is gelukt ben je ook de eerste die op de hoogte wordt gesteld.

Wat betreft je snelheid: heb je al de tips van @Waqqas uitgeprobeerd?

Ik ben benieuwd, hoe dan ook kan je snel gaan genieten! 😃

Ja start gewoon op maar blijft zwart. Hoop dat het snel opgelost is.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @michelve,

Wat betreft de TV-box: zie je deze wel opstarten (netwerk starten, systeemklok gelijkzetten, enz.) en blijft dan het beeld zwart? Dan staat de registratie niet goed. Een moderator kan dit laten aanpassen. Ze reageren hier vanzelf.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @michelve 

Welke snelheid heb je bij je abonnement genomen en wat haal je bekabeld?

Test je snelheid eens met een laptop/pc bekabeld aangesloten op de router via de Ookla speedtest app. Gebruik minimaal een CAT5E internetkabel en zorg dat je een directe verbinding hebt dus zonder switch oid, kan je eens een foto van de test hier delen?

De mediaconverter even van het stroom halen kan helpen.

Reageer