Na installatie glasvezel geen tv meer



Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +9

@michelve, het ticket staat nog open, hier heb ik nog geen nieuwe updates over. Ik zie dat je twee TV Boxen hebt, ervaar je dit op beide TV Boxen? In mijn vorige reactie heb ik je gevraagd om een speedtest te doen, is dit nog gelukt? 

Hi @michelve, ik zie dat je contact hebt gehad met onze klantenservice. Er is een nieuwe TV Box voor je onderweg! Hopelijk verhlept dit het euvel. Houd je mij op de hoogte na dat je de nieuwe TV Box geïnstalleerd hebt?

Hallo Tommie

Ik heb vandaag dus 1box binnen gekregen en ik heb op 1 tv weer tv. Maar ik heb 2 boxen dus die andere doet het nog steeds niet. En heb ook geen ESPN 2 en 3 meer terwijl ik wel geabonneerd ben

@michelve, het ticket staat nog open, hier heb ik nog geen nieuwe updates over. Ik zie dat je twee TV Boxen hebt, ervaar je dit op beide TV Boxen? In mijn vorige reactie heb ik je gevraagd om een speedtest te doen, is dit nog gelukt? 

Klopt ik heb 2 tv boxen en allebei doen het niet. Speedtest heb ik ook gedaan

Reputatie 7
Badge +9

Hi @michelve, bedankt voor de update! Fijn om te horen dat de switch heeft gewerkt. Ik wens je nog veel kijkplezier. 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @michelve, heel erg bedankt voor je moeite voor de metingen! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 😄

Reageer