Beantwoord

Na netwerkmigratie geen tv meer

  • 25 September 2021
  • 35 reacties
  • 406 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

35 reacties

 

Ik wil dit best doen maar dan staan ze 3 x in het dossier. Kun je dat niet inzien?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Ste16211 Ah check, sorry ik was even in de war. Super dat het al deels is opgelost! Ik zie in de lijnmeting inderdaad twee TV Boxen terug die signaal door krijgen, al lijkt dit nog niet de volle 100% te halen. Uiteraard willen we ze alle vier werkend hebben! Zou je mij de mac adressen willen sturen van de TV Boxen die alleen nl123 hebben? dan kan ik dit terugkoppelen! :grinning:

Goedemorgen. Ik zie dat ik op 2 boxen weer beeld heb. Op de 2 waarvan de macadressen zijn doorgegeven alleen NL 1,2 en 3. Er zit voortgang op!!

Overigens zijn Jan23 en ste16211 dezelfde klant :) 

Hoi bij mij werkt het nog steeds niet

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Jan23 Zo te zien is het incident net opgelost, maar dit wordt momenteel nog gemonitord of dit echt zo is. Zou jij kunnen aangeven of het voor jou ook weer werkt? Zo niet dan ga ik er voor je achteraan!

@Ste16211 Klopt inderdaad, dit is bij problemen met tv net na de netwerkmigratie. Internet is dan wel goed doorgekomen alleen TV leek een vertraging te hebben. Ook aan jou de vraag of het weer werkt of niet, dan kan ik dit terugkoppelen en eventueel het onderzoek herstarten. Bedankt!

Hoi Demi. Dus er zijn meer klanten met dit probleem lees ik. Overigens zie ik nu ook geen gids meer. Kennelijk is er wel iets gedaan?? Hoop dat het wordt opgelost

Reputatie 7
Badge +8

@Jan23 Ben ik weer met een terugkoppeling, zo te zien heeft het inderdaad te maken dat de TV dienst nog niet actief is. Dit komt door de netwerkmigratie. Er is momenteel een error dat het niet lukt om dit te updaten en online te krijgen. Er staat hier momenteel een incident voor open bij de specialisten. Ik heb jou in dit onderzoek laten toevoegen. Zodra het is opgelost, wordt het voor jou ook opgelost. Dat je wel de TV Gids kan zien, kan eventueel te maken hebben dat dit nog wordt doorgegeven via jouw oude netwerkverbinding. Geen zorgen, we zitten achter de schermen zeker niet stil!

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Jan23 ik zie dat er een netwerkmigratie is geweest. Zo te zien werkt het internet momenteel wel al, alleen de TV nog niet. Volgens de lijnmeting zie ik ook de TV Boxen niet terug. Dit is denk ik dan ook de oorzaak dat de TV dienst nog niet geactiveerd is. Ik ga dit meteen bij de technische dienst aankaarten en hopelijk als dit actief is gezet, kan jij ook weer TV kijken. Ik houd je op de hoogte!