Beantwoord

Na netwerkmigratie geen tv meer

  • 25 September 2021
  • 35 reacties
  • 406 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

35 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@Ste16211 Bedankt voor de terugkoppeling! Ik heb zojuist ook een nieuwe lijnmeting uitgevoerd, maar ik zie de TV Boxen niet meer terug aangesloten staan op het modem. Kan dit kloppen? Ik ga er in ieder geval weer voor je achteraan!

Hoi.  Ik sluit elke avond de oude boxen weer aan anders kunnen de kids niet kijken op hun kamer. Vanmorgen niet omgezet, nu wel.  Hoop dat er op korte termijn een oplossing is.

Reputatie 7
Badge +8

@Ste16211 @RvL46 Ik wil toch nog even duidelijkheid scheppen. Het probleem met alleen Ned 1, 2, 3 staat los van de netwerkmigratie. Het probleem met de netwerkmigratie en TV is dat na overzetting de order bleef hangen waardoor de TV dienst niet werkte en nog ingesteld stond op het oude netwerk. Dit probleem is gelukkig al verholpen en kan er eventueel alleen nog een paar uur vertraging zitten in de afronding van de order. Over dat alleen Ned 1, 2, 3 beschikbaar is, is inderdaad een nog lopend probleem. Het odnerzoek hiernaar loopt bij ons TV Team. Uiteraard kan je wel gebruik maken van de smart tv app of TV Anywhere, hier lijken de problemen niet te spelen. Mocht je de TV Boxen op willen zeggen en alleen de smart tv app gebruiken? Dan kan je de TV Boxen opzeggen in My T-Mobile Thuis. We doen er in ieder geval alles aan om het probleem met missende zenders zo snel mogelijk op te lossen!

Reputatie 7
Badge +8

@Ste16211 Dank je wel voor de foto's! Ik zie nu inderdaad eerdere logs over de missende zenders. Zo te zien speelde dit al voordat de netwerkmigratie was gedaan. Klopt dit? Omdat dit waarschijnlijk los staat van dit probleem door de netwerkmigratie gezien de andere twee boxen wel werken nadat dit is rechtgezet, ga ik dit opnieuw aankaarten. Nogmaals ik houd je op de hoogte!:muscle:

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Ste16211, het onderzoek is weer opnieuw geopend en onze specialisten proberen het nu via een andere weg op te lossen, sorry dat dit aanhoudt! Zou je nog eens willen proberen om zowel het modem als de Media Converter te herstarten door de stroom te onderbreken gedurende 20 seconden (stekkers eruit halen graag)? Dan testen wij verder aan deze kant.

Dan ga ik dat nu doen!

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Ste16211 , de technische dienst heeft het verder onderzocht en het lijkt erop dat je meer/alle zenders ontvangt dan aangegeven in dit topic. Er is getest op een aantal zenders, o.a. ook op RTL 4 die je zou missen. Deze is echter wel zichtbaar. Klopt het dat alles zichtbaar is? Ik hoor het graag!

Hoi @Demi Demi, ik heb sinds vandaag 13/10 de 1 GB omgeving actief. Dat heb ik getest en de snelheden kloppen ook, zowel down als upload gaat naar 985. Maar heb nu het probleem dat de box een error geeft en dus heb ik geen TV meer….. ?? Moet ik daar nieuwe mediaboxen voor krijgen ?? of de juiste firmware ?

De problemen die ik had met zwarte schermen waren vorige week al opgelost. En zoals jij al aangaf stond dit los van de netwerkmigratie naar 1 gb.

In principe wil ik de boxen nog aanhouden, de tv in de huiskamer is te oud voor de APP dus ben ik afhankelijk van de box.

 

Klopt Demi. Probleem met tv zenders is van voor migratie. 

@Demi , @Jason 

Ook ik heb al een week problemen dat alleen ned. 1, 2 en 3 beeld geven alle andere zenders geven zwart beeld. Aanleiding is dat ik een upgrade naar 1 Gbit heb gemaakt en aansluitend deze problemen heb gekregen. Contact gehad na veel moeite met jullie serv. lijn en natuurlijk de resets gedaan maar bieden geen oplossing. Alle mogelijke combi van resets modem en box geprobeerd maar geen oplossing. Zou een lopende bekende storing zijn…. ik moet wachten voor de oplossing…...

We hebben 3 boxen en bij alle hetzelfde probleem ! Het lijkt er op als ik alle signalen lees dat er ergens iets mis gaat bij het omzetten naar de nieuwe omgeving (1Gbit). Internet werkt gewoon maar heb nog niet de snelheid dus daar is nog niets gebeurt. De 13e komt guidion monteur langs om het nieuwe modem en de media converter aansluiten, ik neem aan dat ik dan de snelheid ook kan meten naar de 1Gbit. 

Mag ik jullie vragen om naar mijn TV probleem te kijken en het zou fantastisch zijn als het kan worden opgelost.

Gr. René