Beantwoord

Netflix app op TV Box

  • 30 August 2017
  • 33 reacties
  • 17944 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 7
Hoi Hilbrand, fijn dat je een oplossing hebt gevonden. Een nieuwe TV kopen is inderdaad wat al te heftig. Maar met een Android box of een Apple TV kun je de Netflix app heel gemakkelijk op je TV toveren. Mooie oplossing! 🙂
Als tijdelijke oplossing heb ik een Android 6.0 tv box gekocht.
Een Chromecast dongel gebruik ik ook , maar als de kleinkinderen er zijn nemen die bezit van de tablet, daarom heb ik Netflix liever via de tv, andere tv kopen waar de Netflix app opzit kan ook,
maar de tv is nog goed ,daar wachten we nog maar even mee.
Reputatie 7
Badge +1
Al een gedacht aan een Chromecast zijn ook handige apparaatjes sluit je zo aan op een HDMI aansluiting van de tv, nadeel is wel dat ze alleen werken via de smartphone of tablet
Met de tv box ( ik heb de Amino 140 ) kun je geen Netflix of andere apps oproepen, dat kon vroeger in de tijd we Lijbrandt als provider hadden wel, zij hadden diverse apps op de box staan zoals buienradar ,youtube enz.
Ik heb bij mijn Panasonic (2014) getest hoe lang het duurt voor Netflix is opgestart, ik kom op ongeveer 30 seconden, dat is dan het aanmeld scherm.
Dank je wel voor je reactie.

Op oudere Panasonic types worden geen nieuwe apps geüpdatet, we hebben wel een blu-ray speler van Panasonic waar de Netflix app op staat maar dat werkt zo traag dat ik eerst wel een blokje kan omlopen(ook gezond).

Als ik goed begrijp kan ik via de tv-box direct de Netflix app opstarten.

Met vriendelijke groet,

Hilbrand.
Reputatie 7
Hoi Hilbrand,

Begrijp ik het goed dat de Panasonic de Netflix app niet meer kan weergeven vanwege oude software? Dat is ook raar!

Wat betreft de Netflix app via onze TV Box, dat vind ik een goede aanvulling voor ons pakket. Deze 'wens' staat dan ook op onze wishlist. Hier verzamelen we alle wensen van onze klanten en proberen deze allemaal te integreren in ons (nieuwe) product. Voor nu werkt het nog niet, maar wat niet is, kan nog komen!

Als het niet werkt via de Panasonic of onze TV Box, dan zou je nog een oude Apple TV kunnen overwegen. Of natuurlijk een Chromecast. Die zijn niet duur en hiermee heb je toegang tot vele apps, waaronder Netflix. Lukt het hiermee om Netflix op de TV te krijgen?
Reputatie 7
Badge +1
Heb zelf toevallig ook een Panasonic van 2014 maar geen Netflix abonnement in principe werkt het wel op mijn tv althans dat zegt de app, als je Netflix opstart wordt gevraagd of je een proef maand wil enz ga daar verder niet op in aangezien ik geen behoefte heb aan Netflix of welke streamingdienst dan ook.
Hoi,

Dat klopt, maar bij onze Smart tv ( panasonic) worden de app's niet meer geüpdatet, de tv is nog goed ander wel een nieuwe gekocht.

Gr, Hilbrand.
Reputatie 7
Badge +1
Als u in het gelukkige bezit bent van een smart tv zit daar ook (bijna) altijd een Netflix app op.

Reageer