Beantwoord

niet beloofde snelheid

  • 2 September 2020
  • 29 reacties
  • 3119 Bekeken


Toon eerste reactie

29 reacties

Goedemiddag @Zuensmoker, zoals Cal eerder aangaf, kunnen we de compensatie pas opmaken zodra het euvel verholpen is. Wanneer dit het geval is en jouw snelheid weer terug is naar waar die hoort te zijn, zullen we met alle koppen bij elkaar komen om de feiten uit te strooien op het credit-tafeltje. Zo komen we tot de best passende compensatie. 

De hoogte hiervan kunnen we daarom nu nog niet bepalen. Dat hangt allemaal samen met wanneer het opgelost is, wat de geanalyseerde snelheden waren en dergelijke. We hebben geen vaste berekening per maand voor snelheidsissues. Maar beloofd is beloofd: we komen echt met een volledig uitgedachte compensatie op basis van de door jou ervaren problemen wanneer de oplossing gevonden is! 😉

De glasvezel monteur is langs geweest, de daytek 2132fvn wordt de snelheid van geknepen dus 1000mb constant is praktisch onmogelijk.. ook heb ik altijd maar 50 mb wifi gehad en kan deze maar tot 100 mb wifi.. beetje erg nutteloos bij een 1000mb abonnement dus🤷‍♂️ik krijg dus een andere, welke router kan ik nu verwachten? 

Heb je een apple TV? kan je daar de speedtest eens mee doen. wel even de server zetten op BREEDBAND - ARNHEM

een andere juiste manier van testen is met iperf, ook hier haal je het maximale uit de lijn.

ik ben benieuwd wat dan de snelheid is.

Hoi @Zuensmoker, goeie vraag, omdat snelheidsproblemen erg kunnen variëren in duur (als in een paar uur, dagdelen of hele dagen) én in de hoeveelheid snelheidsbeperking, hebben we hier geen beleid voor. Daarom voegen we aan het eind van de rit alle feiten samen om ze goed te bekijken, en zodra dit is opgelost zullen wij jou een mooie compensatie aanbieden. Dit komt zeker goed! Fijne dag nog gewenst.

Gelukkig hou ik vast 3 maal daags bij dat de snelheid te laag is, adviseer dat om iedereen te doen ook..

De snelheid is meestal rond 500mb de helft van de snelheid, volgende week is het ruim een maand te laag hoeveel compensatie per naand hebben we het dan over? 

Nieuwe dag 3 Nieuwe speedtesten waarbij ik de snelheid niet haal 

 

 

Reageer