Beantwoord

niet beloofde snelheid

  • 2 September 2020
  • 29 reacties
  • 3119 Bekeken

De monteur is 2 weken geleden langs geweest, deze heeft 500 - 700 mb geconstateerd bij een glasvezel abonnement van 1000mb.. 90% snelheid is gegarandeerd met glasvezel heb ik vernomen via de klantenservice.. ik zit nog steeds te wachten op een oplossing.. ik had ook gewoon een abonnement kunnen nemen voor €500mb dan heb ik hetzelfde als,wat ik nu heb zonder de volle mep te betalen, kan ik gecompenseerd worden? 

 

Net vriendelijke groet

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 3 September 2020, 10:24

Bekijk origineel

29 reacties

Heb je een apple TV? kan je daar de speedtest eens mee doen. wel even de server zetten op BREEDBAND - ARNHEM

een andere juiste manier van testen is met iperf, ook hier haal je het maximale uit de lijn.

ik ben benieuwd wat dan de snelheid is.

Gisteren is de zyxel t50 modem geïnstalleerd, ik haal eindelijk weer de beloofde snelheid😊 

Bijna 2 maanden niet de beloofde snelheid gehaald dus, hoe zit het net compensatie?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Zuensmoker, thanks dat je laat weten hoe het verlopen is en super dat jij eindelijk weer je beoogde snelheid binnenhaalt! 😁

Ik heb het meteen voor je bekeken en zie dat mijn collega's al een vergoeding hebben aangevraagd, top dat je zo proactief actie ondernomen hebt door het na te vragen. Als ik iets anders voor je kan doen, let me know. Veel plezier met je abonnement en stay safe!

Dankjewel, insgelijks!

Reageer