Nieuw! Terug Kijken op RTL zenders

  • 12 December 2019
  • 36 reacties
  • 8054 Bekeken
Nieuw! Terug Kijken op RTL zenders

Toon eerste reactie

36 reacties

Reputatie 7

@Huijgie @hansso @Graadje Bedankt voor de feedback! Het aantal zenders dat beschikbaar is voor Programma Gemist en Begin Gemist vind je hier op onze website. SBS 6 staat hier overigens ook tussen. :wink: Wat het opnemen betreft, in het nieuwe jaar volgt er meer nieuws!

Ben ook van mening dat het aantal zenders dat terug gekeken kan worden veel te laag is.

Had verwacht dat zeker sbs6 erbij zou zijn.

Vind ik jammer want bij mijn vorige provider kon ik bijna alle zenders terug kijken.

 

Geld voor mij precies hetzelfde.

@MelisaTMT Bedankt voor je reactie. Wordt gewaardeerd. Het gaat inderdaad om ziggo en fox sport. Is toch wel apart dat ik voor die zenders weer aparte apps moet downloaden. Maar ok... hier kan ik.wel wat mee.

Overigens is mij bij het aanschaffen van T-Mobile thuis nooit verteld dat er beperkt aanbod aan zenders kan worden terug gekeken. Als ik het van tevoren geweten had, was ik niet overgestapt. Ik vind het toch wel een vorm van misleiding. 

Het is goed dat jullie er mee bezig zijn. Ik mag hopen dat ook de programma's die al terug te zien zijn via tv gids geselecteerd kunnen worden. 

Tot slot zou het ook handig zijn als er via de app een programma kan opnemen.

Jullie hebben nog tot september om mij te overtuigen dat ik geen verkeerde keuze heb gemaakt;-)

Fijne avond 

Reputatie 4

Hey @hansso en @Lydia41971, ik snap dat je deze mogelijkheden het liefst bij elke zender hebt. Maar, wat niet is kan nog komen! Voor nu kunnen we in ieder geval wel van deze mogelijkheden genieten op o.a. de RTL zenders. :smile:

 

@Huijgie Goed dat je aan de bel trekt. Kun je aangeven welke premium zenders je niet terug kunt kijken via de TV Anywhere app? Mocht dit gaan om Ziggo Sport of Fox Sports, dat klopt. Je kunt deze zenders via hun app bekijken. Voor Ziggo is dit de Ziggo Go app en voor Fox Sports is het de Fox Sports Go app. Deze kun je op jouw apparaat downloaden en vervolgens inloggen met jouw TV Klantnummer en pincode. Deze kun je terug vinden in jouw My T-Mobile Thuis account. Mocht je nog willen weten welke andere zenders je kunt bekijken via de TV Anywhere app, check dan nog ons zenderoverzicht. Succes en ik hoor het graag! 

 

@stefan.1997 Jij bedankt voor je antwoord! 

Reputatie 6
Badge

Ik snap de frustratie, het gevoel dat T-Mobile wat achterloopt op de concurrentie en de behoefte aan meer innovatie. Maar weet dat T-Mobile heel hard bezig is om zijn TV platform te verbeteren.

Deze update, waarmee je terug kunt kijken is dan ook niet meer dan een voorproefje op dat wat komen gaat. Het komt heus wel goed! 

Ik geef je helemaal gelijk T-Mobile is knap waardeloos ik ben verkeerd voorgelicht in de T-Mobile winkel maar het leed is al geschied.

Waarom kunnen niet alle programma's worden terug gekeken. Ik ben zwaar ontevreden over tmobile thuis. Kan mijn betaalzender niet via tmobile anywhere zien. Ook kan ik mijn betaalzenders niet terugkijken. Ik betaal er voor!!!!!!! Als ik een programma vanaf een later moment ga kijken (start van begin) kan je de reclames niet doorspoelen. Mag toch echt hopen Dat het gaat verbeteren!!!!

Reputatie 2

Vind het wel een verbetering, maar zou ook graag meer zenders willen terug kijken, fox bijvoorbeeld 😁

Ik vind het te weinig waarom niet alle zenders bij mij vorige Telfort wel alle zenders.

Reputatie 7
Badge +1

Goed nieuws @Brian niet dat ik veel RTL programma's terug kijk maar altijd handig mocht het sporadisch nodig zijn.

Reageer