Beantwoord

Nieuw tv en internet abbo, maar geen inlog

  • 19 September 2022
  • 1 reactie
  • 25 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

De telefonische helpdesk gooit gewoon de "hoorn" erop na eindeloos wachten, dus nu maar hier proberen.

Er is net een monteur geweest om internet en tv te installeren. Eerste is gebeurt, maar 2e heeft ie niet gedaan. Nu wil ik zelf inloggen, maar ik heb helemaal geen inloggegevens. Als ik link volg naar thuismy.t-mobile, dan kom ik gewoon op de tmobile dashboard uit waar alleen mijn mobiele abbo te zien is, verder niks over internet+thuis.

Hoe kom ik nu aan mijn inloggegevens? Bedankt.

icon

Beste antwoord door Amazon62 20 September 2022, 08:52

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo,

Ondertussen is het opgelost. Koppeling internet+tv en je mobiele telefonie in dashboard schijnt nog niet goed te werken of er nog niet te zijn. Heb nu telefonisch mijn gegevens gekregen. 

 

Reageer