Beantwoord

Nieuw tv kastje opsturen

  • 7 April 2020
  • 3 reacties
  • 343 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb al een aantal weken geen tv. Nu heb ik écht alle tips al op gevolgd en een nieuw snoer gekocht maar alsnog geen tv.... Ik heb zeer sterk 't vermoeden dat het tv kastje kapot is. Kunnen jullie een nieuwe opsturen?

 

Vriendelijke groet,

Janneke 

 

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 9 April 2020, 14:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jannekevdoorn, wat goed dat je al een aantal stappen doorlopen hebt. Doordat jij zo proactief gehandeld hebt kan ik gelijk gaan schakelen met onze techneuten! Mag ik alsjeblieft in een PM het MAC-adres en serienummer van jouw TV Box ontvangen? Dan zet ik jouw bevindingen door naar mijn collega’s en kunnen zij met een passende oplossing komen.

Wanneer je ook al poort 3 hebt geprobeerd en een nieuwe UTP-kabel hebt aangeschaft, kunnen we bijna met zekerheid zeggen dat het daar dan in ieder geval niet aan ligt. Thanks voor je medewerking, mijn collega’s komen er binnen 3 tot 7 werkdagen op terug. Wegens de crisis kan het echter langer duren, sorry voor het ongemak bij voorbaat. 

Ben je bekend met de TV Anywhere app? Hiermee kun je via je mobiele telefoon, tablet of laptop 35 van de TV zenders bekijken. Mocht je ook nog in het bezit zijn van een Chromecast of Apple TV kun je de app daarop installeren en dan alsnog op je Smart TV genieten van de zenders: TV Anywhere. Als ik iets anders voor je kan doen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! 😄

Hoi Brian,

 

Thanks voor de reactie! k heb inderdaad al een nieuw internet snoer gekocht. En inderdaad ook geprobeerd via poort 3.

Er knippert steeds een blauw lampje. Hij lijkt steeds op te starten maar uiteindelijk krijg ik de melding dat het ophalen van IP-adres niet is gelukt. En het staat dat het erop lijkt dat de UTP-kabel in de verkeerde  poort  is aangesloten. 

 

Ik hoor graag van je. 

Groetjes. 

Reputatie 7

Hi @Jannekevdoorn, ik kijk graag met je mee! Ik heb zojuist al op afstand gekeken en ik zie wel een verbinding met de TV Box maar ik kan deze inderdaad niet benaderen. Is de TV Box rechtstreeks aangesloten op de modem? Je geeft aan een nieuw snoer te hebben gekocht, bedoel je daarmee een netwerkkabel? Heb je deze toevallig ook al getest in poort 3? En zie je toevallig een (fout)melding staan of is er helemaal geen beeld meer? Brandt het lampje van de TV Box zelf nog wel? Veel vragen maar dit helpt mij om te bepalen wat er aan de hand kan zijn :wink: Ik hoor het graag van je!

Reageer