Beantwoord

Nieuwe aansluiting - Entone Kamai 510b ontvangen

  • 28 April 2018
  • 27 reacties
  • 6638 Bekeken


Toon eerste reactie

27 reacties

Reputatie 7
Hi travelan en Jlinders82, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Het klopt dat we dit jaar begonnen zijn met het leveren van de Aria 610 aan nieuwe klanten. De Aria 610 werkt wat sneller dan Entone 510 die we eerder gebruikten maar de 510 wordt nog volop gebruikt en voldoet nog steeds prima! Sommige klanten hebben wel een tijd een trage zapsnelheid ervaren met de 510 maar dit hebben we met de laatste update eind april gelukkig grotendeels weten te verhelpen!

Ik heb meteen voor jullie beide nagekeken of er een mogelijkheid is om de TV Boxen om te wisselen maar jullie bestellingen zijn geplaatst vóórdat we de nieuwe TV Boxen in gebruik hebben genomen, vandaar dat jullie nog de 510 hebben ontvangen. Als jullie hier problemen mee ervaren laat het dan zeker weten, dan kijk ik graag naar een goede oplossing!

@Jlinders82 Ik kijk graag naar een oplossing voor je Wifi problemen! Als je mij wat meer toelichting zou willen geven (welke problemen ervaar je precies? Valt de verbinding weg of is deze traag? Als het traag is welke snelheid haal je dan dicht bij de modem en bijvoorbeeld op de eerste verdieping?) dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 2
Bij mij precies het zelfde. Ik ben sinds n maand abbonee en heb ook de oude langzame boxen gehad terwijl er anders beloofd was. Ik heb ook spijt van mijn overstap. Wifi is bijzonder slecht en je kunt bijna geen een programma terugkijken alleen van npo. Ik kom van telfort en daar was ook niet alles super maar wel vele malen beter dan bij T-mobile. Ik heb gebeld met T-mobile om alsnog de boxen om te ruilen maar dat doen ze niet. Ik ben benieuw of het u wel lukt!

Reageer