Beantwoord

Nieuwe afstandsbediening

  • 4 January 2023
  • 3 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 1

Op de nieuwe afstandsbediening is de aan/uit-knop gekoppeld aan dezelfde schakelaar als de input-knop. De ontwerper van deze ab heeft er waarschijnlijk niet bij stil gestaan, dat bij veel ouderen de coördinatie niet meer zo goed is en als gevolg daarvan regelmatig de input-knop ingedrukt wordt i.p.v. de aan/uit-knop met alle ellende van dien.  

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 5 January 2023, 11:59

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @louisgi, goed dat je dit aangeeft en jammer om te horen dat je hier tegenaan loopt, dit is zeker een punt om mee te nemen! Het liefst had ik je meteen een andere afstandsbediening opgestuurd, alleen hebben wij geen andere afstandsbediening ter beschikking.

Hoewel het geen perfecte oplossing is kan je ook het ingangskanaal van de TV aanpassen met de afstandsbediening van de TV zelf. 

Hiermee hoop ik dat je weer zorgeloos kan genieten van mooi beeld! 🙂

Reputatie 1

Het is overigens niet voor mij, maar voor mijn bejaarde zwager. Je suggestie om de ab van de tv te gebruiken heb ik al aanbevolen aan hem, maar werken met twee verschillende ab’s is ook helaas geen werkende oplossing. 

Reputatie 7
Badge +5

Ik neem het zeker mee @louisgi, maar zoals Cal aangaf heb ik voor nu geen andere afstandsbediening voor je. Je kunt eventueel wel kijken voor een andere universele afstandsbediening die beter past bij je zwager. Mijn excuses voor het ongemak! 

Reageer