Beantwoord

Nieuwe klant - TV feedback



Toon eerste reactie

30 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @Louis56,

De laatste weken beginnen de geluiden helderder te worden; Q1 is de verwachte oplevering van het nieuwe TV platform. Daarbij is bevestigd dat tenminste het opnemen cloudbased zal zijn. Maar dat zal niet het enige zijn dat zal veranderen. Ik - als medeklant - kan ook echt niet wachten op de update. 

Het lijkt erop dat de update van de 510 en 515 decoders deels een voorbereiding is voor de update. 

Reputatie 6
Badge

Innoveren is niet het sterkste punt van T-Mobile Thuis! Het duurt allemaal ontzettend lang!

Reputatie 7
Hey @Louis56,

Echt jammer om te horen dat tot nu toe alleen je portemonnee tevreden is met de overstap. Ik hoop dat ook jij uiteindelijk tevreden zal zijn met je T-Mobile Thuis pakket.

Op dit moment kan ik jammer genoeg niet aan je wensen voldoen, zo is RTL gemist niet beschikbaar om de redenen die mijn collega hierboven heeft aangegeven. Je zou kunnen overwegen om een TV Box met opnamefunctie te nemen zodat je al je favoriete programma's kunt opnemen. Ook heb ik nog geen nieuwe informatie voor je betreft het nieuwe TV platform. Zodra daar meer over bekend is, dan brengen we dat graag hier op de community naar buiten. Nog paar maandjes geduld! ☺️

Beste Stefan,

Dat is een (zeer) korte samenvatting van mijn betoog.

Goed verhaal, lekker kort ;-)

Beste Piotr,
Dank voor je reactie, maar tot nu toe hoor ik een hoop medeleven en vage beloftes.
Ik ga niet nogmaals alles benoemen wat ik al eerder hier gemeld heb, maar ik hoop dat T-Mobile snel zaken gaat aanpakken!
Ik snap niet waarom ik uren moet wachten om bijvoorbeeld Een Vandaag, het Nieuws of Nieuwsuur van 10 minuten geleden, terug te bekijken, als het al kan omdat jullie van een hele hoop zenders niet eens die service aanbieden.
Uit jouw reactie maak ik overigens op, dat je niet bij mijn klantgegevens kan (?), anders zou je weten dat ik al een mediabox met opname functie heb.
Aan de slag mensen, jullie hebben nog heel wat features (die Ziggo al jaren heeft) in te halen!

Reageer