Beantwoord

nieuwe Mediabox

  • 11 March 2024
  • 14 reacties
  • 114 Bekeken

Reputatie 3

Goedendag,

Zou graag mijn Tv box omruilen voor een nieuwe mediabox,

De Tv box die ik nu gebruik , is van een oud type

Gebruik nu de T-54 6g modem, gelezen dat je de mediabox ook via wifi kunt aansluiten, dat is ideaal, is het ook niet meer nodig om nieuwe kabel te trekken.

Gr, Fishermann.

 

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Fishermann 14 March 2024, 14:50

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Fishermann ik wil met alle liefde de oude TV Box voor je omruilen en je een nieuwe Mediabox toesturen. Ik zie dat je op dit moment van een korting gebruikmaakt, waardoor je de TV Box gratis kan gebruiken. Als ik de omruiling voor je in orde maak, komt deze korting te vervallen. De Mediabox kost €2,50 per maand, maar wat ik voor je kan doen is deze kosten voor je vergoeden voor een jaar doormiddel van een eenmalige vergoeding. Je zult dan met de volgende factuur een verrekening krijgen van €30. Laat het me weten als je hiermee akkoord gaat, dan maak ik de omruiling gelijk voor je in orde! 

Reputatie 3

 

Beste Nora, dank je wel voor je reactie .

Heb het gelezen , ben het eens met de inhoud, maak het maar in orde.

Gr, Fishermann.

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Fishermann, ik heb alles voor je in gang gezet. Sterker nog, ik heb de kortings actie: Gratis Interactieve TV Box kunnen behouden! Er is dus geen vergoeding mogelijk en de Mediabox blijft gratis. Alvast veel kijkplezier. 

Reputatie 3

Beste Tommie,

Dank je wel voor de geweldige service.

Met vriendelijke groet,

Fishermann.

 

 

Reputatie 3

Beste Tommie,

Moet de Tv-Box ook retour worden gestuurd, of kan ik Tv-Box inleveren bij de Brengstation/Grondstoffencentrum. 

 

Groet, Fishermann.

Reputatie 6
Badge +2

@Fishermann Goede vraag! De oude TV Box hoeft inderdaad niet meer retour, je mag deze afleveren bij een brengstation/grondstoffen centrum. Ik wens je alvast heel veel kijkplezier! 😀

Reputatie 3

Hi @Fishermann ik wil met alle liefde de oude TV Box voor je omruilen en je een nieuwe Mediabox toesturen. Ik zie dat je op dit moment van een korting gebruikmaakt, waardoor je de TV Box gratis kan gebruiken. Als ik de omruiling voor je in orde maak, komt deze korting te vervallen. De Mediabox kost €2,50 per maand, maar wat ik voor je kan doen is deze kosten voor je vergoeden voor een jaar doormiddel van een eenmalige vergoeding. Je zult dan met de volgende factuur een verrekening krijgen van €30. Laat het me weten als je hiermee akkoord gaat, dan maak ik de omruiling gelijk voor je in orde! 

 

Hoi,

De Mediabox werkt goed, 

hard en software installeren was in 30  min klaar.

Gr, Fishermann.

Reputatie 3

Goedendag,

Kun je ook de tekst in de gids van de Mediabox aanpassen, vindt de letters aan de kleine kant.

Fishermann.

 

Reputatie 7
Badge +9

Dat is jammer genoeg niet mogelijk voor de TV Gids @Fishermann. Je kunt wel de tekstgrootte van het menu aanpassen in de instellingen.

Reputatie 3

Dankjewel,

Waar kan ik de instellingen vinden, kan het altijd proberen.

Fishermann.

 

 

Reputatie 3

Zie instellingen opslag,

Interne gedeelde opslag 

Totale ruimte 12 GB.

Waar kan ik het voor gebruiken.

Fishermann.

Reputatie 6
Badge +2

@Fishermann Ik leg het je graag uit! Je gaat naar Instellingen (tandwieltje rechtsboven in) > Apparaatvoorkeuren > Weergave en geluid > Textgrootte. 

Ik hoop dat dit een uitkomst biedt! 😊

Reputatie 3

Dankjewel ,

Helaas niet, als je de tekstgrootte aanpast

veranderd de tekst in tv gids niet.

Ook iets positiefs te melden.

Mijn gehoor is zeer slecht, 85-90  decibel gehoor verlies, heb geluid zo kunnen aanpassen dat ik het geluid goed hoor.

Eerste wat ik gedaan heb, is het surround

uitschakelen.

Fishermann.

Reputatie 7
Badge +9

Het klopt inderdaad dat de tekst van de gids niet vergoot wordt hierdoor @Fishermann. Ik ben blij om te horen dat je het geluid goed hebt kunnen aanpassen! 

Reageer