Beantwoord

Nieuwe TV-box en Modem

  • 6 November 2023
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

In een eerder topic heb ik aangegeven dat we last hadden van een stilstaand beeld en foutmeldingen. We hebben het nog even een paar maanden aangekeken en geprobeerd te kijken hoe het zou zijn na een reset, maar ook na dit en ook na de update van T-Mobile naar Odido, blijft dezelfde fout zich voordoen. We hebben dan ook een TV-box (de oudste in ons bezit, volgensmij de Entone) van rond 2017/18, net zoals de modem trouwens, waar we ook al jaren internet problemen mee hebben. Misschien is het toch een goed idee om dit allebei om te kunnen ruilen?

icon

Beste antwoord door Johrick van Odido 7 November 2023, 11:11

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hi @hanskroneman,

Ik kan mij voorstellen dat in dit geval een nieuwe TV-box + Modem gewenst is, daar ben ik het helemaal met je eens! Ik wilde meteen alles voor je bestellen, echter zie ik dat alles gisteren al is besteld en het zo snel mogelijk naar je opgestuurd zal worden. We houden je op de hoogte betreft de levering via de mail. Als ik nog iets anders voor je kan doen, dan weet je mij te vinden! Geniet van je dag. 

Reageer