Gisteren een nieuwe Modem en tv Box ontvangen en geinstalleered. Natuurlijk gaat zoiets nooit in 1x goed; het registreren van de tvBox lukt niet..na het invullen van mijn tv klantnummer en pin krijg ik geen toestemming. Stekkers eruit, kables eruit en er weer in, niks. Dus maar weer naar de meest klantonvriendelijke klantenservice die je maar bedenken kan (robot chatbox!? wilt u een medewerker spreken? Dat kan niet iedereen, is druk..dan maar bellen, al je gegevens in spreken om sneller geholpen te kunnen worden, en zodra er iemand opneemt vraagt die naar dezelfde gegevens...die heb ik net gegeven!)) en eindelijk iemand aan de lijn. Die verteld mij dat het klantennummer niet klopt..weer 2x ingevuld, niks, hij krijgt een melding binnen dat het klantennummer niet klopt. Weer stekkers eruit en erin, kabels eruit en erin..voor de 5de keer, resetten vanaf zijn kant, niks. Hij kan mij dus niet verder helpen en maakt er melding van van, maar geen zorgen; vandaag nog word het opgelost! Geen probleem, vanavond kijkt u gewoon tv! Er belt zeker vandaag iemand, en anders bel ik vandaag nog terug! Maar vanavond zult u gegaradeerd tv kijken!
2 dagen verder….nog niks van onze vrienden van T-Mobile gehoord. Waarom ben ik niet verrast..
Heb de oude tv box weer aangesloten en nu werkt hij weer. Waarom dan een nieuwe tv box opsturen als de oude niet kapot is? Dus kan ik de nieuwe weggooien? Het moet allemaal geld kosten, en ondertussen alles maar duurder maken, misschien eens zuiniger worden?
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel