Er is een monteur van Gideon langs geweest die zonder enig overleg de router gereset heeft waardoor alle wachtwoorden zoek waren en ons net werk om zeep,
Volgens de klanten diens had dit voorkomen kunnen worden door alles instellingen op te slaan en terug te zetten.
De technische man van ons is vijf uur bezig geweest alles in te regelen.
We hebben de oude apparatuur terug gestuurd,We krijgen nu dreig brieven of we 180 euro moeten gaan betalen.Het ontvangstbewijs hebben we ingescand maar de klanten service is overbelast en het kan langer dan zes dagen duren voordat die verwerkt is.
Percies de termijn die nodig is om te reageren.
Volgens de man van Gideon waren de nieuwe kastjes niet met de juiste software uitgerust en zouden we nieuwe kastjes krijgen,
Tot op heden krijgen wij mails dat de kastjes onderweg zijn echter de klantenservice wist te vertellen dat er een grote storing is met verzenden.
Een zoektocht op internet leerde mij dat de nieuwe TV kastjes al de laatste versie software bevatten.
De klantenservice kan niets meer doen dan excuses maken.
Maar ondertussen stoort de TV als een vertraagde b film.
Is er iemand in het forum die ervaring heeft met nieuwe kastjes die wel werken en of ervaring heeft met mensen die er verstand van hebben waarom eerst iets werkt en na nieuwe kastjes niet.
Inmiddels heb ik een klacht neer gelegd bij de autoriteit consument en veiligheid de voormalige Opta en gewezen op de monopolie positie van grote providers.
Daarnaast moet ik om aan goede kwaliteit te komen die er eerst was en dreigende extra kosten
mijn rechtbijstandsverzekering inschakelen,Zijn er mensen in het Forum die daar ervaring mee hebben.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel