Beantwoord

Nieuwe TV menu niet zichtbaar, te oude TV box?

  • 23 May 2023
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Afgelopen week heb ik bericht gekregen dat ik ben gemigreerd naar het nieuwe TV-Platform. Maar ik zie nog niets. Ik heb een Entone 515 tv-box, herstarten en resetten van de box heeft in ieder geval niet geholpen. Iemand enig idee, is de TV-box misschien te oud?

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 24 May 2023, 10:51

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Dirk Peter Bakker, dank voor het starten van dit topic! Ik heb je verbinding meteen gecheckt, maar het valt mij gelijk op dat je momenteel geen internet lijkt te hebben. Klopt dit? Ik wil je vragen om zowel het modem als de mediaconverter die tussen je modem en het aansluitpunt zit, te herstarten. Ben je hierna weer online en werkt ook de TV Box weer zoals zou moeten? Zo niet, geef mij dan iets meer informatie over de TV Box. Waar gaat het precies mis? Zie je een foutmelding, zwart beeld, of speelt er iets anders wanneer je tv wilt kijken? 

Heb je nog steeds helemaal geen verbinding, vertel mij dan welke lampjes er wel en niet branden op zowel het modem als de converter, welke kleur deze zijn en of er lampjes zijn die snel of langzaam knipperen. Ik hoor het graag van je!

Reageer