Beantwoord

[Nieuws] Mayweather - McGregor zaterdagnacht 26 augustus op T-Mobile Thuis

  • 25 August 2017
  • 33 reacties
  • 3113 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 7
@Gijsje1972, stuur mij je postcode en huisnummer door. Het is nog niet te laat!
Reputatie 7
Hey Feeb,

Volgens mij heb ik jouw FOX Sports Compleet aanvraag een zetje weten te geven. Alles staat klaar. Kun je jouw TV Box een minuutje van de stroom halen en naar kanaal 151 schakelen? Volgens mij is de zender nu zichtbaar!

@all: mocht er iemand wel het pakket hebben aangevraagd, maar de zenders worden niet zichtbaar?
  • Haal je TV Box eventjes van de stroom. Daarna zullen de zenders op kanaal 151-155 te zien zijn.
  • Zie je de zender nog steeds niet, controleer dan of je een favoriete zenderlijst aan hebt staan. Selecteer in het menu // Instellingen // Favorieten // Alle zenders en zap daarna naar 151.

Zie je de zenders een uur na je aanvraag nog steeds niet? Stuur dan meteen een privébericht met je postcode en huisnummer naar mij. Ik zal om 5:00 een laatste check doen en jouw aanvraag een zetje kunnen geven.

Let the games begin!

Ik heb hetzelfde. De bestelling is rond 20:00 uur gedaan en nu om 00:47 uur staat de status nog steeds op " in behandeling. Wordt aangezet." Dit is de zoveelste keer dat dingen gewoon niet werken. Betaal 72 euro per maand. Bij andere providers krijg je er een massage bij bijna. Ik ga maandag opzeggen. Ben er klaar mee.:@
Ik heb fox compleet aangezet, ongeveer 2u geleden en hij doet het nog steeds niet
Reputatie 4
Ooooh yeah, the fight of the year! 🆒

May the King of trash-talk win, and show that Mayweather what he is made off! #teamtrashtalk #thenotoriousmma

Reputatie 7
T-Mobile US heeft ook een voorkeur.


Reputatie 7
May all the way! :D

Reputatie 7
Mijn wekker staat al hoor! 😃

Mijn voorkeur gaat uit naar Conor, vanwege z'n stijl, praatjes én Ierse achtergrond! Ik denk echter dat dit te veel een thuiswedstrijd is voor Floyd en dat hij de bokstactiek beter onder de knie heeft (logisch na jaren en jaren meer ervaring). Als het in de octagon was, dan was het natuurlijk weer een heel ander verhaal geweest!

Het hopen is op een spectaculair gevecht en misschien een rake linkse van the Notorious Conor McGregor!

Ben benieuwd wat de rest hier op het forum vindt en denkt! 🆒

Reageer