[Nieuws] Vervangen TV Boxen Amino A540 en A140

  • 13 November 2019
  • 33 reacties
  • 5448 Bekeken
[Nieuws] Vervangen TV Boxen Amino A540 en A140

Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 5

Ook hier nog een A540 uit het Vodafone-tijdperk maar nog niets gezien van een eventuele omruiling :eyes:

Reputatie 2

En wanneer de modems vervangen? Ik heb nog een oude Draytek 2132 met een firmware uit 2017. Dat kan echt niet meer in straks in 2020... Er zijn nu al twee nieuwe modems geweest (Huawei en Zyxel).

 

Ik heb het enkele maanden geleden voor elkaar gekregen door Klachtenkompas in te schakelen. Daar een klacht ingediend met onderbouwing waarom ik mijn Draytek wilde ruilen tegen de Zyxel. Het duurde een paar weken voordat er antwoord kwam, maar mijn Draytek werd na het eerste telefonisch contact wel geruild zonder verdere problemen.

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/t-mobile-thuis/details?companyId=550bdc0e-b47b-41a0-a346-0457b280e62c

Reputatie 1

nieuwe scart kabel ontvangen en werkt uitstekend. In uw enthousiasme zijn er 2 scart kabels door mij ontvangen. Komt door mij zelf waarschijnlijk, want ik had gebeld en op het forum geschreven en dat heeft waarschijnlijk tot 2 zendingen geleid! Excuus daarvoor maar wel goede service!! Ik ga de oude animo met harddisk nu retourneren. Doe daar de nieuwe scart kabel en de tweede oude van de animo bij, alsmede de oude afstandbediening en adapter ! Bedankt

Reputatie 7
Badge +1

Iedereen die nu nog gebruik maakt van de “oude” Amino 140 en 150 boxen krijgen een Entone box met of zonder opname mogelijkheid.

Of het een verbetering is daar wordt door diverse mede forumgebruikers over getwijfeld, zelf heb ik ook mijn vraagtekens, vooral het zappen gaat behoorlijk traag (ongeveer 5 seconden per zenderwisseling) het beeld vind ik zelf acceptabel, zit hier in WBA gebied en dus afhankelijk van KPN voor mijn streams en sowieso zijn de streams dan altijd veel minder dan in eigen T-Mobile gebied met ODF.

 

WAT wordt er vervangen en wie maken daar aanspraak op?
Ik ben een oude Vodafone Thuis klant en ik zie helemaal niets terug in de communicatie.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jolo1946,

 

Er komt een mini din naar scart-kabel jouw kant op. Deze zal binnen 3 tot 5 werkdagen bij je op de mat liggen. :smile:

Reputatie 1

box ontvangen. Hebben 2 Tv's en deze nieuwe box (met harddisk) staat nu beneden, omdat de kleine Entone zo waardeloos langzaam is. Deze is nu naar de slaapkamer. Echter daar heb ik een versterker voor geluid naar mijn gehoorapparaten. De animo had daar een aansluiting voor achterop. Ronde aansluiting met 10 pinnetjes (3-4-3 onder elkaar) Echter de Entone die ik daar nu heb heeft zo’n zelfde ronde aansluiting maar slechts met 9 pennetjes. (3-4-2) Dus nu past mijn verloopkabel van dit contact naar scart niet meer. De kleine Entone heeft ook geen scart zoals de grote met harddisk. Heb dus vervangende kabel nodig (ronde stekker met 9 pennetjes (3-4-2) naar scartstekker.

Reputatie 4

En wanneer de modems vervangen? Ik heb nog een oude Draytek 2132 met een firmware uit 2017. Dat kan echt niet meer in straks in 2020... Er zijn nu al twee nieuwe modems geweest (Huawei en Zyxel).

Reageer