Beantwoord

NPO1 extra ineens verdwenen sinds de jaarwisseling

  • 1 January 2022
  • 31 reacties
  • 666 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

31 reacties

Reputatie 6
Badge

@RW_Cat@BeMu@annemiek260Op het oude platform zit NPO1 Extra momenteel idd niet in het basispakket (al zou dat zo te lezen nu wel zo moeten zijn volgens de link), deze is echter wel als vanouds weer gratis toevoegen via het A la Carte menu van de box :wink:. Blijkbaar gewoon tijdelijk voor de Top 2000 in de standaardlijst opgenomen de afgelopen twee weken ...

Reputatie 6
Badge

Zit gewoon in een van de 3 thema pakketten die ik heb, NPO 1 extra werkt gewoon niet punt
...

Toch maar eens proberen via het On Demand - A la Carte menu dan. Ik heb hem net tien minuten geleden zo gewoon weer toegevoegd zonder welk extra pakket dan ook …

Er staat overigens ook dat NPO1 uit het Entertainment pakket verdwijnt en naar het basispakket verhuist: NPO 1 Extra gaat van het Entertainment pakket naar het basispakket. Dat verklaart waarom het iig niet meer in het Entertainment pakket zit (was overigens al heel lang gratis via het A la Carte menu toe te voegen net als NPO 2 Extra).

Volgens dit à la carte menu zou ik ook geen NPO2 Extra meer moeten hebben gehad, aangezien ik die ook moet aanvinken, maar die had ik dus wel nog. T-Mobile loopt gewoon te klooien.

Ik heb overigens ook die extra zenderpakketten (infotainment en entertainment), nog uit het vroegere Klantvoordeel. 

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb hem ook via a la carter weer opnieuw er op gezet, zat inderdaad eerder in een van de thema pakketten die je bij Vodafone thuis kreeg.

Hier exact hetzelfde verhaal,

NPO1 EXTRA is sinds een dag of 2-3 geheel uit het zenderpakket verdwenen i.p.v. in het basis pakket opgedoken.

Alle geopperde acties hebben geen succes gehad.

Wat nu?

 

 

 

Vandaag is NPO 1 extra weer verschenen. Thanks.