De glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Beste antwoord door Martin41
Bekijk origineelDe glasvezel is geïnstalleerd. De TVapp van T-Mobile werkt. De NPOstart app is zichtbaar maar start niet op. Geeft aan dat een firewall of een niet goed werkende DNS server de oorzaak is. Wat te doen?
Beste antwoord door Martin41
Bekijk origineelSuper, dank je wel!!
Ter info: het was enkel de NPO app die het niet deed. De andere streamingdiensten (Netflix, Videoland, Disney+,...) deden het wel al gewoon.
Nu doet de NPO app het dus ook weer! Helemaal fijn, zo voor het weekend!
Ik ben stiekem nog wel benieuwd naar de fix. Je gaf eerder aan dat dit het gevolg is van beveiligingsverbeteringen. Daar kan ik me wat bij voorstellen. De firmware upgrade hielp dus niet. Maar ik ben nog wel nieuwsgierig naar wat de oplossing dan precies inhoudt. Gewoon, uit interesse. 😃
Nogmaals dank in ieder geval voor jullie snelle acties en reacties.
Heel fijn om te merken dat dit zo goed werkt.
grt,
Frank
Hi
Dezelfde melding als Martin41:
NPOstart app werkt niet op nieuwe glasvezel aansluiting | T-Mobile Community
Hi
Hi
Hi
De NPOstart app werkt niet op mijn Samsung TV. Ik hoor graag als je collega's de fix hebben doorgevoerd.
Hi
Hi
Hallo ik heb hetzelfde probleem met de npo. Kunnen jullie dit ook oplossen voor mij? Is het niet beter alle routers te updaten? Dit is heel vervelend zo, heeft ons hoop frustratie gegeven. BVD René
Hi
Maar helaas: de firmware upgrade heeft niet geholpen. De NPO app geeft nog steeds niet thuis. Dus ik hoop dat je collega zo vriendelijk is om de andere aanpassing door te voeren.
Hartelijke groet,
Frank Hulsen
Hi
Hi
Hi
Hi
Ik las iets terug in het forum in een bericht van Eric dat de fix permanent wordt na een firmware-update. En daarna weer in een bericht van jou dat dit uitgevoerd zou zijn.
Is dat dan automatisch bij alle klanten? Of blijft dit een fix op individueel niveau per klant?
grt,
Frank
mvg,
Anneke
Bij voorbaat dank!
grt,
Frank
Hi
Ook heb ik nog meer goed nieuws: mijn collega heeft aangegeven dat de permanente fix nu is doorgevoerd. Voor iedereen bij wie de fix al werkte, heeft mijn collega dit aangepast naar de blijvende fix. Hierdoor hadden jullie heel eventjes geen internet. Het modem kan vanaf nu dus weer zonder problemen worden herstart, want de fix blijft dan gewoon behouden.
Hi
Super bedankt! De NPO app werkt :)
Hi
Hoi
Ik heb jou een Prive mail gestuurd hoor graag van je terug
ge Ismail
Hi
Ook heb ik nog meer goed nieuws: mijn collega heeft aangegeven dat de permanente fix nu is doorgevoerd. Voor iedereen bij wie de fix al werkte, heeft mijn collega dit aangepast naar de blijvende fix. Hierdoor hadden jullie heel eventjes geen internet. Het modem kan vanaf nu dus weer zonder problemen worden herstart, want de fix blijft dan gewoon behouden.
Hi
Eric
Weet jij ook wanneer dit plaats vindt ?
gr José
De aanpassing werd op jouw modem geplaatst, maar na een powerflip is die weer weg. De fix moet nog permanent worden geïmplementeerd bij een volgende firmware update.
De app werkte maar helaas internet niet dus de modem van stroom moeten halen
TV werkt weer maar de npo app niet krijg weer het bekende scherm.!!
Is hier een oplossing voor dat de npo app blijvend het doet ?
mijn tv is QE50LS03AAUXXN
Serie nummer 0H6S3HCRB00276
SAMSUNG FRAME
MODEM ZYXEL T-54
gr José P
Hi
Ik heb nóg beter nieuws voor jullie. Eén van mijn collega's is razendsnel en heeft zojuist een aanpassing verricht achter de schermen om te checken of het issue hiermee verdwenen is. Zouden jullie kunnen kijken of jullie nu van de eerder genoemde problemen af zijn? Wat goed is om te weten, is dat de aanpassing verloren gaat wanneer het modem wordt herstart. Ik raad dus aan om het modem niet van de stroom te halen. Laten jullie dit aan mij weten? Thanks! 🤞
hoi Lisa, zouden jullie het ook voor mij kunnen regelen?
ik heb een Samsung
model: QE55Q6FAM
serie: 0DQ43HNJC00277F
hoor het graag van je
Hoi
Met vriendelijke groet,
Bas
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.