Odidio app werkt niet (goed) op smart tv

  • 29 October 2023
  • 31 reacties
  • 1728 Bekeken

Een volgend probleem, na het debacle van de niet-werkende wifi: de Odido app werkt vrijwel nooit vlekkeloos op onze Samsung smart tv. Als je de app opent, blijft het vaak hangen. Verwijderen, tv uitzetten en weer aanzetten en de app weer terugzetten helpt soms. 

We hebben het hier over een smart tv van nog geen twee jaar oud, de Odido route staat op nog geen 3 meter van de tv, en we hebben glasvezel. Overige apps van bv Netlfix of Disney plus werken vrijwel altijd perfect. 

Ik heb uit nood maar een TV-box aangevraagd; hopelijk werkt dat beter dan de app.

Wat moet er nog vreselijk veel verbeterd worden aan Odidio. En dit zijn echt geen hele bijzondere dingen. Een normaal werkende wifi, de tv willen bekijken via de app op tv. Netflix doet niet anders, maar bij Odido zijn deze diensten blijkbaar heel problematisch. Erg jammer.

Ishana van Odido 6 maanden geleden

Hoi @aruiver, allereerst excuses voor deze ervaring. Dit is zeker niet onze bedoeling. Ik zou graag je verbinding willen nakijken. Ik kan alleen geen abonnement vinden met je e-mailadres. Zou je voor mij je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel, dit lijkt op ABC12345 en is te vinden in Mijn Odido. Groetjes, Ishana

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @aruiver, zou je eens willen proberen om eerst de pincode invoeren en dan pas het klantnummer? Dit zou er namelijk voor kunnen zorgen dat je weer kan inloggen in de app! Laat je het me weten als het gelukt is? 

Als je nadat je het klantnummer helemaal niks meer kan doen, dus ook niet eerst naar het veld van de pincode kan gaan, kun je de pincode ook niet invoeren. 

Dit bedoel ik: de tv app van Odidio aangekikt, krijg je niet normaal de tv te zien, maar een inlogscherm. Het enige dat je dan kan doen os je klantnr intoetsen. Met pijltjestoetsen of een return knop kom je niet bij de tv pincode. Trouwens, waarom

moet je überhaupt opnieuw inloggen?

 

Ik heb nog nooit zo’n slecht werkende tv app meegemaakt als bij Odidio.

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @aruiver, ik wil dit graag doorzetten! Hiervoor heb ik wel een filmpje nodig. Zou je dit nog willen delen? Alvast bedankt! Groetjes, Ishana

Een nieuw probleem. Het gebeurt de laatste week regelmatig, dat als je de odidio app aanzet, her scherm op zwart gaat. Netflix, npo, disney etc werken allemaal goed. 
 

en nee, voor u weer vraagt om een filmpje op te sturen: ik ga geen filmpje van falende software opsturen. Zeker geen filmpje van een zwart scherm.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @aruiver, het filmpje is noodzakelijk om te kijken op welk moment en door welke handelingen dit nu precies fout gaat, zodat wij het kunnen reproduceren. Ik snap dat het veel gevraagd is maar zou je deze alsnog willen aanleveren? Mijn dank is groot! 

Reageer