Beantwoord

Odido app op mijn Galaxy S24 Plus

  • 10 March 2024
  • 8 reacties
  • 147 Bekeken

had de app tot eind januari 2024 op 3 apparaten n.l. op Samsung Smart TV - Galaxy S23+ en Tablet S8+, op alle 3 de apparaten werkte de app prima.

Eind januari 2024 heb ik de S23+ met fabrieksinstellingen verkocht  en daarvvor heb ik nu de S24+ en er de Odido TV app gedownload.

Helaas werkt de app niet, krijg steeds de melding "Er gaat iets mis. Probeer je nog eenseen keer? (514200)

Welnu heb het tig maal tevergeefs geprobeerd. Klacht telefonisch bij Odido gemeld, tevergeefs.

Ben aan abonnements verlenging toe..........echter  bij geen oplossing ook geen verlenging van mijn 2 Odido abonnementen.

Met vriendelijke groet, Jan

icon

Beste antwoord door eric 10 March 2024, 10:08

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @DonQuichot ,

Zoals je al gemerkt hebt werkt de app op een S24 niet. Daar wordt aan gewerkt,  zie laatste melding van een moderator in dit topic. Jouw klacht is dus niet tevergeefs gemeld,  alleen wordt aan de oplossing nog gewerkt.  Dank voor je geduld. 

Vraag me af wanneer het probleem eindelijk eens opgelost wordt, wacht er al 2mmaanden op?

Reputatie 5
Badge +4

Hi @DonQuichot, zoals Demi in het andere topic aangeeft zijn we nu nog met een aantal testen bezig. Als deze allemaal succesvol zijn dan kunnen we de nieuwe update eind deze week uitrollen! 

Reputatie 7
Badge +8

@DonQuichot 

ik heb een nieuwe update over de voortgang van de app voor de S24! 

We hebben voor Odido online TV een nieuwe versie beschikbaar voor Android smartphones & tablet. Deze versie is om de problemen met de Samsung S24 op te lossen. Aangezien er best wat wijzigingen zijn gemaakt in de player, willen we deze update eerst goed testen. Daarom starten we "Open testing" voor deze versie (v2.5.3).

 

Wat is 'Open testing'?

Dit is een handige manier om klanten alvast de mogelijkheid te geven om de nieuwe online tv-app te kunnen testen terwijl de huidige app nog gewoon in de Play Store beschikbaar blijft. 


Je kunt dus kiezen de nieuwe app te installeren, maar je kan dus ook eenvoudig terug naar de huidige app. Dit is vooral handig als je z.s.m. je Samsung S24 wilt gebruiken.

 

Hoe kan ik meedoen aan deze 'Open test'?

Dit kan heel eenvoudig via deze link (voor web) of deze link (vanaf een Android toestel) en dan de aangegeven stappen te volgen.

 

Wanneer publiceren we deze update voor alle klanten?

We monitoren de komende dagen de feedback van klanten. Wanneer er geen 'blocking' issues worden gevonden, zullen we a.s. maandag de update uitrollen naar 25% van de base om vervolgens in stappen naar 100% uit te rollen.

Reputatie 7
Badge +14

Het goede nieuws is dat deze Beta versie op mijn S24 weer TV laat afspelen!

Hi Demi, dank je voor je verhelderend bericht. Inmiddels heb de oudere TV app versie verwijderd en de nieuwe TV versie succesvol geïnstalleerd en uitvoerig getest. Resultaat geen bugs!

Rest nog een vraag, kan ik de nieuwe TV app ook op mijn Samsung Smart TV bug vrij gebruiken?

Met vriendelijke groet, Jan

Reputatie 7
Badge +8

@eric @DonQuichot Wat super dat het weer helemaal top in orde werkt! 😁

Voor de Samsung TV is dit voor nu niet mogelijk. De Odido Online TV app, staat namelijk los van de Odido TV app voor Samsung TV. We lzijn we voor de Samsung Tv nog bezig met een fix/nieuwe update. Hopelijk kunnen we deze ook snel uitrollen! 

daar wacht ik met smart op, te veel hinder van bugs. Groetjes, Jan

Reageer