Beantwoord

Omruilen TV box

  • 1 January 2024
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 3

In heb inmiddels 2 nieuwe mediaboxen die echt goed bevallen (op de bekende puntjes na).

Nu heb ik nog 1 oude TV box die ik ook graag zou willen omruilen voor de nieuwe mediabox. Nu is deze tv box gratis ivm een actie. Kan deze dan zo omgeruild worden voor de mediabox zonder extra kosten?

 

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 2 January 2024, 15:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @johnfeijen, wat super om te zien dat de Mediaboxen jou zo goed bevallen! 

Ik heb het gelijk voor je nagekeken en de korting die je op dit moment hebt, geldt alleen voor de TV Box. Zodra ik deze omwissel, komt deze korting dus te vervallen. Wat ik wel voor je kan doen, is de korting voor een periode van één jaar voor je vergoeden door het korting bedrag in één keer te vergoeden op de volgende factuur. Laat je het me weten als je hiervan gebruik wil maken? Dan ga ik het gelijk voor je regelen! 

Reputatie 3

Hi @Nora van Odido,

Dat is prima! Regel het maar... 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @johnfeijen, het is voor je geregeld! Ik heb de nieuwe Mediabox voor je aangevraagd, zodra deze onderweg is zul je een e-mail van DHL ontvangen met een track-en-trace code. Ook ontvang je een e-mail met retourinstructies om de oude TV Box terug te sturen. Mocht je de andere TV Boxen nog hebben liggen, dan kan je deze allemaal tegelijk retour sturen. De vergoeding heb ik ook gelijk voor je in orde gemaakt, hier krijg je ook een bevestiging van en het bedrag wordt met de volgende factuur verrekend.  

Reageer